Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb jij ook recht op overheidssteun als kapper?Hohja, ben nu al 4 maand in totaal gesloten geweest dit jaar door de eerste en tweede lockdown.
Yep, ben zelfstandig in hoofdberoep. En ik ben tevreden over wat we krijgen/gekregen hebben van de overheid. Kzit niet bij de klagers die nooit content zijnHeb jij ook recht op overheidssteun?

Graag gedaan.Negative, because that`s who I am. Strontjaar, strontleven en 2021 gaat niet beter zijn. Bedankt om dit topic te openen![]()

Negative, because that`s who I am. Strontjaar, strontleven en 2021 gaat niet beter zijn. Bedankt om dit topic te openen![]()

Wat doe je eigenlijk op sociale media als influencer?Neutraal.
Op het werk en qua social media-opdrachten is alles al bij al vlot verlopen.
Maar ik heb amper kunnen sporten zoals ik wilde, schoonmoeder had kanker maar is genezen net op 't einde van 't jaar, weinig sociaal contact, reizen die niet zijn door gegaan.
Aan de andere kant dan wel es kunnen genieten van 't thuis zitten en mij vervelen.![]()

Wat doe je eigenlijk op sociale media als influencer?
), ondanks de rotte bezoekregeling omwille van Corona. En daardoor ook maar weinig afscheid kunnen nemen van familie, en zelfs nu kunnen ik en mijn mama geen kerst & nieuw met een gerust hart doorbrengen bij familie