Laatste dag van 2020

Heeft 2020 jou negatief of positief beïnvloed?

• Grotendeels positief.

Stemmen: 14 25,0%
  • Grotendeels negatief.

Stemmen: 18 32,1%
  • Neutraal.

Stemmen: 24 42,9%

• Totaal aantal stemmers
    56
Hohja, ben nu al 4 maand in totaal gesloten geweest dit jaar door de eerste en tweede lockdown. Heb er het beste van gemaakt.
- Heb een mooi deel van mijn backlog aan PS4-games kunnen verwerken :D
- In mate van't mogelijke veel gezwommen en gewandeld.
- Begin dit jaar gaan samenwonen met de vriendin, tijdens de zomer korte rondreisjes gemaakt. Alles gaat goed eigenlijk tot nu toe. Alles beetje per beetje opbouwen :)

Dusja, los van professioneel vlak kan ik niet klagen in feite. Behalve dak soms wel gemerkt heb dak mentaal es een zwak momentje kan hebben (wa in feite normaal is door het rare jaar). Dan ben ik blij dat mijn vriendin er altijd is geweest voor mij.

Iets zeer opvallends dat ik mee heb van mijn moeder is haar positieve ingesteldheid, zelfs tijdens donkere/moeilijke/kak tijden. Vanuit het negatieve, kijken naar het positieve. Vanuit het negatieve je energie uithalen en je niet laten doen door de situatie. Dus daarmee kan ik ook besluiten dat ondanks heel de corona, ik tevreden ben over afgelopen jaar :)

• Voor het eerst in m'n leven sportief geweest en doorgezet. > 1000km gelopen in 2020 waaronder een aantal halve marathons.
  • Gewicht op een gezonde BMI gebracht. Vorig jaar was ik al 13kg afgevallen, dit jaar nog 21kg bijgedaan
  • Gezinsleven: meer rust en tijd voor elkaar
  • Professioneel leven: veel werk gehad. Serieus goed boekjaar aan het draaien. En een grote stap gemaakt voor m'n carrière

Raar jaar, maar ik ga er toch veel goede dingen aan onthouden/overhouden.

Beiden voor mij.

Goede dingen: op professioneel vlak promotie gemaakt en er financieel goed op vooruit gegaan. Dankzij het vele thuiswerk meer tijd voor mezelf en veel meer in muziek kunnen verdiepen, alsook terug in pc's enz. waar ik gewoon blij van word. En veel meer nog kunnen wandelen.

Negatief: moeder die twee keer in de kliniek heeft gelegen (eerste keer een maand, tweede keer een week), weinig contact met vrienden en familie.

Enfin, uiteindelijk was het een strontjaar. Maar ik ga zelf niet klagen want ik besef nog goed dat er veel mensen het een pak moeilijker hebben. En ik hoop oprecht dat het voor velen van hen weer beter wordt.

Neutraal.
Op het werk en qua social media-opdrachten is alles al bij al vlot verlopen.

Maar ik heb amper kunnen sporten zoals ik wilde, schoonmoeder had kanker maar is genezen net op 't einde van 't jaar, weinig sociaal contact, reizen die niet zijn door gegaan.
Aan de andere kant dan wel es kunnen genieten van 't thuis zitten en mij vervelen. 🤷‍♂️

Neutraal.
Op het werk en qua social media-opdrachten is alles al bij al vlot verlopen.

Maar ik heb amper kunnen sporten zoals ik wilde, schoonmoeder had kanker maar is genezen net op 't einde van 't jaar, weinig sociaal contact, reizen die niet zijn door gegaan.
Aan de andere kant dan wel es kunnen genieten van 't thuis zitten en mij vervelen. 🤷‍♂️
Wat doe je eigenlijk op sociale media als influencer?

Neutraal, in die zin dat het globaal gezien niet meer of minder was dan verwacht.

Positief:
- nieuwe job, met voor de komende jaren vééééél uitdagingen.
- de positieve kanten aan Corona (meer bij gezin, meer wandelen, ...)

Negatief:
- reis Canada niet kunnen doen, minder diverse activiteiten kunnen doen.
- minder contact met familie door Corona

Grotendeels negatief, negatieve weegt meer door dan het postieve.
Ondanks dat het jaar goed begon met een grote reis naar USA dat heel tof was. Maar sinds corona is het maar triestig. Amper tot grotendeels geen sociaal contact met vrienden, 24/7 thuiswerk die ferm tegensteekt, opgehokt bij men ouders, eenzaamheid. Laatste 2-3 maanden is het echt lastig 😔

Wat doe je eigenlijk op sociale media als influencer?

Voornamelijk alles wat met eten te maken heeft.
Dit jaar met oa de Aldi, Weight Watchers, Barebells,...
Onlangs ook een video in het Thais mogen doen voor een bedrijf daar hun campagne.
Met mn vriendin met de MIVB samen gewerkt voor meer acrobatische foto's (ze is acrobate) .
En vorige week gecontacteerd voor een leuke fotografie opdracht van gerechten voor een project voor voeding voor kankerpatiënten.

Vooral dat soort zaken zou ik 't liefst dit jaar wat meer willen doen. Dus eerder fotografie opdrachten voor anderen.

+
•flink vermagerd door gezonde voeding & sporten
•andere kijk op het leven door corona

-
•groepsreis niet doorgegaan
•werk kwijt geraakt
•eenzaamheid en veeeeel zitten piekeren

Neutraal..

Niet op reis kunnen gaan, maar hierdoor wel eindelijk ons huis eens geschilderd.
Geen verplichtingen met vrienden van mijn vrouw die ik niet af kan.
Leuke 4 daagse naar de Ardennen gehad met 35 graden samen met een paar topkoppels.
Veel kunnen sporten doordat ik thuis was in de eerste lockdown.
Gezellige feestdagen gewoon onder ons en de kinderen.

Ik snap al die weners eigenlijk ook niet. Van singles en jonge gasten kan ik het wel begrijpen. Maar 30 plussers die zitten zagen omdat ze eens tijd met hun gezin moeten door brengen ipv te gaan zuipen op café kunnen toch beter hun leven eens deftig onder de loep nemen vind ik.

Ik had 4 grote reizen en 4 kleine reisjes gepland. Raad eens hoeveel ervan zijn door gegaan?

Positief: ook eens er alleen op uitgetrokken. 1 uurtje rijden dan, daar een wandeling gemaakt.
Misschien moet ik dat gewoon vaker doen, i.p.v. steeds rekening te houden met anderen.
Of louter om dode momenten op te vullen, i.p.v. thuis te zitten.
Heeft ook zijn charme.
Eens je die klik hebt gemaakt, sta je wel sterker.

Complete stilte, en naar niets of niemand moeten kijken. Hoe ouder ik word, hoe meer ik er wel van geniet.
Helemaal op uw eentje ergens afgelegen, druilerige lucht.

Neutraal in het algemeen. Sowieso we kunnen later nog veel reizen zekers.

negatief: de blauwe kleur hier. Ik mis dat rode, ook al is het een sossenkleur.

extra positief: dankzij dat thuiswerken, vaak pas om 8:30 uit mijn nest gekropen :V

Laatst bewerkt:
Positief in 2020:
- nieuwe functie
- veel tijd thuis doorgebracht

Negatief:
- ik mis vrienden en familie
- ik werk nu thuis, en mis daardoor de 12-15 uur fietsen per week dat dat met zich meebracht. Ik ben dus wel aangekomen
- 't wild feest ter gelegenheid van de ziljoenste huwelijksverjaardag is in 't water gevallen

Positief in 2020:
- veel tijd thuis doorgebracht (fulltime thuiswerk sinds half maart)
- geen stress van ochtend- en avond spits (dus ruim 1u tijdwinst per dag, langer slapen)

Negatief:
- ik mis vrienden, familie, collega's
- januari tem september was de hel, onrealistisch bijna. mijn papa heeft de diagnose terminale kanker gekregen begin januari. heeft er hard tegen gevochten en de strijd verloren in augustus tijdens de hittegolf. Januari, juli en augustus bijna elke dag doorgebracht in het ziekenhuis (hij is met ambulance weggevoerd nota bene op mijn verjaardag, bijna traumatisch vond ik het :( ), ondanks de rotte bezoekregeling omwille van Corona. En daardoor ook maar weinig afscheid kunnen nemen van familie, en zelfs nu kunnen ik en mijn mama geen kerst & nieuw met een gerust hart doorbrengen bij familie :(

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan