Late ontdekkingen in het leven?

Nog zo’n ontdekking was dat de zangeres van Milk Inc niet de echte zangeres was. Dat zelfs 2 fabiola gezongen is door dezelfde zangeres als die van milk inc. Beetje gelijk de onthulling van Sinterklaas maar dan op latere leeftijd.
Doet me een beetje denken aan de Belgische groep Technotronic. De zangeres in de videoclip en op het podium was daar ook niet de echte zangeres.

Gewoon uwe flosh goed uitschudden na het plassen en dan vermijd je druppeltjes.
Hqai5p2.png

Vroeger zei ik 'Naaik', maar sinds een paar jaar is dat veranderd naar 'Naaikie'. Tis nog altijd niet zoals het is, maar wie weet over een paar jaar :p

Ik merk wel, als ik Naaikie zeg, dat mensen wel begrijpen waarover ik het heb, dus tis al iets eh :unsure:

Klopt, dat het zo uitgesproken moet worden is bevestigd door de oprichter. Maar ik ken dus ook niemand die de correcte uitspraak gebruikt.

@kil911ler spreekt het juist uit hoor. :unsure:

In Frankrijk zeg ik altijd. J'aime niké.

Ik denk dat de verkoopsters niet echt fan zijn van Nike in Frankrijk want meestal vlieg ik buiten en soms beginnen ze handtastelijk te doen.

Ik ging naar de carwash vorige week. Direct erna zie ik een zwarte streep op mijn spiegel en controleer ik of het een barst is ofzo.
Geen barst, dus ik bel een vriend op alvorens ik ga klagen bij de carwash. Blijkt die streep mijn dodehoek aan te geven en stond die er al sinds ik hem kocht.
Dat soort dingen heb ik constant voor.

Ik ging naar de carwash vorige week. Direct erna zie ik een zwarte streep op mijn spiegel en controleer ik of het een barst is ofzo.
Geen barst, dus ik bel een vriend op alvorens ik ga klagen bij de carwash. Blijkt die streep mijn dodehoek aan te geven en stond die er al sinds ik hem kocht.
Dat soort dingen heb ik constant voor.
You just made my day. :biglaugh:

Terug
Bovenaan