Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aaaah de jeudige (I presume) naïveteitGewoon uwe flosh goed uitschudden na het plassen en dan vermijd je druppeltjes.

Doet me een beetje denken aan de Belgische groep Technotronic. De zangeres in de videoclip en op het podium was daar ook niet de echte zangeres.Nog zo’n ontdekking was dat de zangeres van Milk Inc niet de echte zangeres was. Dat zelfs 2 fabiola gezongen is door dezelfde zangeres als die van milk inc. Beetje gelijk de onthulling van Sinterklaas maar dan op latere leeftijd.
En on a side note: de echte zangeres van Technotronic is de zus van Leki!Doet me een beetje denken aan de Belgische groep Technotronic. De zangeres in de videoclip en op het podium was daar ook niet de echte zangeres.
Gewoon uwe flosh goed uitschudden na het plassen en dan vermijd je druppeltjes.
Hier zeggen we toch "naaik"? Net zoals we "porsj" en niet "porsjie" zeggen.Een paar jaar geleden ontdekt dat je Nike moet uitspreken als "Nikey".
Volgens mij is het inderdaad zo, maar Naaik is te ingeburgerd in mijn vrienden-en familiekring xdEen paar jaar geleden ontdekt dat je Nike moet uitspreken als "Nikey".
Wel, technisch gezien komt het van de Griekse godin en is het dus niké (korte i en é ipv e)Volgens mij is het inderdaad zo, maar Naaik is te ingeburgerd in mijn vrienden-en familiekring xd
Klopt, dat het zo uitgesproken moet worden is bevestigd door de oprichter. Maar ik ken dus ook niemand die de correcte uitspraak gebruikt.Wel, technisch gezien komt het van de Griekse godin en is het dus niké (korte i en é ipv e)
Klopt, dat het zo uitgesproken moet worden is bevestigd door de oprichter. Maar ik ken dus ook niemand die de correcte uitspraak gebruikt.

Tis Naaikééééééé.Hier zeggen we toch "naaik"? Net zoals we "porsj" en niet "porsjie" zeggen.
You just made my day.Ik ging naar de carwash vorige week. Direct erna zie ik een zwarte streep op mijn spiegel en controleer ik of het een barst is ofzo.
Geen barst, dus ik bel een vriend op alvorens ik ga klagen bij de carwash. Blijkt die streep mijn dodehoek aan te geven en stond die er al sinds ik hem kocht.
Dat soort dingen heb ik constant voor.