Soeplepel
Well-known member
En hebt ge dit al ontdekt?Ja uiteraard is het logisch. Vandaar stom dat ik het zo laat door had.
Maar wel handig bv. voor 80% van 75. Dan is 75% van 80 makkelijker.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hebt ge dit al ontdekt?Ja uiteraard is het logisch. Vandaar stom dat ik het zo laat door had.
Maar wel handig bv. voor 80% van 75. Dan is 75% van 80 makkelijker.![]()
Dat uw ogen altijd uw neus zien maar dit gewoon negeren, maar elke keer ik daar aan denk dat het zo is dan blijk ik toch even focus erop te leggen waardoor ik mn neus zie.
Had het beter nooit geweten![]()
Ik snap er geen kloten van. En ik kom zot van zulke dingen.Dat ge procenten kunt omdraaien met elkaar.
bv. 30% van 90 is hetzelfde 90% van 30.

Dan een ander gat proberen he.Kheb exact dezelfde lepel maar zonder gat![]()

Ik heb echt een tijdje zitten zoeken achter de speciale functie om percentages te berekenen op die foto tot ik door had dat het toch gewoon een foto van een rekenmachine wasEn hebt ge dit al ontdekt?
![]()

Kheb exact dezelfde lepel maar zonder gat![]()
Tenzij je er soep mee eet.Da's om minder te eten.
Van reddit gehaald?Dat ge procenten kunt omdraaien met elkaar.
bv. 30% van 90 is hetzelfde 90% van 30.

Even een simpeler voorbeeld.Ik snap er geen kloten van. En ik kom zot van zulke dingen.
Ik snap geen wiskunde en dat wil er bij mij nooit in. En ik kan er niet tegen.
Zelfs zo erg dat ik met mijn hoofd tegen de muur wil kloppen.
Dus post geen zukke dingen en al zeker geen vraagstukken of ik slaap er slecht van.
Ah op die manier. Ja nu voel ik me nog dommerVan reddit gehaald?
Even een simpeler voorbeeld.
21% van 100 euro is 21 euro.
100% van 21 euro is ook 21 euro.
Die getallen kan je vrij omwisselen.
Het percentage maakt het gewoon ietwat verwarrender, maar dat is eigenlijk gewoon 1/100.
En dan met de regels van wiskunde kan je die getallen makkelijk van plaats verwisselen.
Maar dat hoef je in principe niet te weten om het trucje te kunnen uitvoeren.
. Thx voor de verduidelijking.Roep mij maar als ge mij nodig hebtTenzij je er soep mee eet.

Ten honderd!% of procent of per cent of per 100 of voor elke honderd.
afkorten is niet iets wat enkel hippe tieners doen.![]()
Wacht tot je leert dat IBM eigenlijk kassa's maakt!Ik ken het bedrijf Intel Corporation al meer dan 30 jaar, maar pas onlangs geleerd dat Intel niet alleen de afkorting is van Intelligence maar vooral de samentrekking van "INTegrated ELectronics".