Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou dit wss moeten weten maar waarom heeft mijn kersenboom witte en roze bloeisels?
Als die takken van de onderstam zouden komen zijn die verschillend van de ent erboven. Het is bij planten ook mogelijk dat een tak een mutant is dacht ik, dan krijg je een mutatie in een enkele cel, maar die cel geeft aanleiding tot een nieuwe tak die dus genetisch verschilt van de moederplant. Sommige fruitvarianten zijn zo ontstaan, een mutatie die dan altijd maar door enten werd vermeerderd.Ik zou dit wss moeten weten maar waarom heeft mijn kersenboom witte en roze bloeisels?

Ons weer is niet depri genoeg geweest de laatste weken, hij wil eerst zeker zijn dat we vertrokken zijn voor enkele grijze maanden vooraleer hij zich hier weer vertoont.Bah, ben dit bewolkt weer alweer kotsmoe. Vandaag ook even naar de Kempen gegaan en daar heeft het de hele dag geregend. Geen buien maar constante lichte regen, wel goed voor de natuurgebieden daar.
Nu besef ik pas hoe verwend we geweest zijn in maart en begin april.
Waar is Guglielmo trouwens?? Lijkt precies lang geleden dat hij ons nog heeft opgebeurd met zijn posts![]()
Wat doe je daar allemaal meeRW put (10000L) is al leeg![]()

Die zit op beyond-Alpen om te schrijven over de ware afstraffing die het daar de laatste dagen al is geweest.Waar is Guglielmo trouwens?? Lijkt precies lang geleden dat hij ons nog heeft opgebeurd met zijn posts
Het is al een tijdje goed weer, dan heb je niets om over te klagen.Waar is Guglielmo trouwens?? Lijkt precies lang geleden dat hij ons nog heeft opgebeurd met zijn posts![]()