Beetje flauw natuurlijk, want de christelijke traditie is er ook eentje van broederlijk naast elkaar leven en anderen niet te veroordelen, ook al volgen ze je geloof niet.
Maar jij vindt dus dat op een katholieke school geloofstekens mogen, maar slechts van 1 geloof. Dat mag. Maar de link naar die taallessen snap ik toch echt niet?
*Zucht*
Nogal een geluk dat de christelijke traditie er eentje is van broederlijk naast elkaar leven. Je zou het eens omgekeerd moeten proberen...
Maar waarom schrijf je je in op een katholieke school als je per se symbolen van een andere religie wil dragen? Ga dan naar het gemeenschapsonderwijs of zo.
Ik ga mijn zoon toch ook niet inschrijven bij de jeugd van Club Brugge om hem naar de trainingen te sturen in een Anderlecht tenue?
Ik heb ook nergens iets gezegd of zelfs geinsinueerd dat ik wil dat er op een katholieke school enkel katholieke symbolen mogen.
Ik ben volledig anti-religie, dus ik zou niet liever hebben dat alle* religieuze symbolen verdwijnen.
*Uitgezonderd op religieuze plaatsen zoals Kerken, Moskeeën, Synagoges, ... En in musea of historisch relevante plaatsen uiteraard.
En waarom je er de link naar taallessen erbij sleurt terwijl ik een post quote die puur over hoofddoeken gaat snap ik ook niet.