Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk ni da iemand van ons zelfs al 1445 is xD mijn hoogste is 1427 atm En kheb nog ma 1 keer valtan geclearedIk heb 2 chars om Valtan HM op te doen, dus op mijn 2e start ik vaak zelf een pug of halve guildrun... Kan desnoods wel iemand van jullie meenemen ze![]()

Yeah ik ben nog maar 1408 ofzoIk heb 2 chars om Valtan HM op te doen, dus op mijn 2e start ik vaak zelf een pug of halve guildrun... Kan desnoods wel iemand van jullie meenemen ze![]()

My 2 cents:Ondertussen is men pala 1421, wil em men nieuwe main maken dus ga proberen naar 1430 te pushen. Although I guess da ik het even goe ook kan pushe op men andere.
Maar die greater honor leapstones, pff. Kheb nog 25k gold, misschien daar wa van gebruiken.

Nah ik koop gewoon een boost xDMy 2 cents:
No need to rush. Als uw situatie nog niet veranderd is (qua guild) zou ik niet de hel willen doorgaan van week1 Vykas PUG te proberen![]()
Wie gaat u boosten? Al de chars die kunnen boosten moeten minstens paar weken Vykas HM runnen om hun set te vervolledigenNah ik koop gewoon een boost xD
Dan heb ik die al is gedaan.
Plus als pala net iets makkelijker om ergens binnen te raken bij een goei groep

Ken er een paar die het in ru gedaan hebben. Der zijn nen hoop mensen die op 1480+ zitten die gewoon al beginnen met normal boosts te verkopen op dag1. Komt wel goed ^^Wie gaat u boosten? Al de chars die kunnen boosten moeten minstens paar weken Vykas HM runnen om hun set te vervolledigen
Om nog maar te zwijgen dat een boost verkopen van een fight die je nog nooit gedaan hebt, om problemen vragen is ^^ Wat mij direct bij het volgende punt brengt, een "goeie pug" gaat ook relatief zijn en moeilijk te spotten sinds het week1 is
Daarom dus (in mijn ogen): no need to rush.
Mechanics leren en communicatie leren is belangrijkste. Vooral bij clones. Heeft ons ettelijke tries gekost eer dat in orde was.Wij hebben enkel nog maar donderdag geraid, enkel P1 gedaan, heeft toch wel paar uren gekost.
P2 is schijnt makkelijker? Morgen en maandag raiden we, ben benieuwd maar Gate 3 zelf zal er mss wel niet inzitten![]()
En hitboxes bij colored orbs zijn ook belachelijk groot, heeft ons ook paar tries gekost eer iedereen da door had 
Nog geen gate3 tries gedaan, is voor maandag.Lol, da's ook goe da.Ben weg uit mn “raid team”, we hadden zondag afgesproken als raiddag, dus ik was er dan zaterdag nie (terwijl ik er normaal wel was, maar anderen konden nie), wa blijkt da ze dan toch gwn zaterdag geraid hebben en pugs invited hebben :’).
Ben gewoon insta geleaved.
Heb mogelijks al een nieuw team maar nog wat onduidelijk of we met 8 zijn.
... Gisteren dus Vykas HM gecleared, en omda ik vorige week G1 hardmode en de rest normal gedaan heb, zit ik gelukkig op 20 wings! Dus 2 set pieces kunne kopen.
en mijn SH heeft ook ondertussen 4x3 engravings