Lost Ark

Lost Ark

Ik heb 2 chars om Valtan HM op te doen, dus op mijn 2e start ik vaak zelf een pug of halve guildrun... Kan desnoods wel iemand van jullie meenemen ze :)

June update komt pas 30 juni, op zich wel jammer :) niet veel te doen buiten m'n dailies...... Verder zit ik nu vooral bezig met Ignea Tokens te farmen om m'n laatste skillpoint te unlocken.

Ondertussen is men pala 1421, wil em men nieuwe main maken dus ga proberen naar 1430 te pushen. Although I guess da ik het even goe ook kan pushe op men andere.

Maar die greater honor leapstones, pff. Kheb nog 25k gold, misschien daar wa van gebruiken.

Ondertussen is men pala 1421, wil em men nieuwe main maken dus ga proberen naar 1430 te pushen. Although I guess da ik het even goe ook kan pushe op men andere.

Maar die greater honor leapstones, pff. Kheb nog 25k gold, misschien daar wa van gebruiken.
My 2 cents:
No need to rush. Als uw situatie nog niet veranderd is (qua guild) zou ik niet de hel willen doorgaan van week1 Vykas PUG te proberen :P

My 2 cents:
No need to rush. Als uw situatie nog niet veranderd is (qua guild) zou ik niet de hel willen doorgaan van week1 Vykas PUG te proberen :p
Nah ik koop gewoon een boost xD

Dan heb ik die al is gedaan.

Plus als pala net iets makkelijker om ergens binnen te raken bij een goei groep

Nah ik koop gewoon een boost xD

Dan heb ik die al is gedaan.

Plus als pala net iets makkelijker om ergens binnen te raken bij een goei groep
Wie gaat u boosten? Al de chars die kunnen boosten moeten minstens paar weken Vykas HM runnen om hun set te vervolledigen :P

Om nog maar te zwijgen dat een boost verkopen van een fight die je nog nooit gedaan hebt, om problemen vragen is ^^ Wat mij direct bij het volgende punt brengt, een "goeie pug" gaat ook relatief zijn en moeilijk te spotten sinds het week1 is ;)

Daarom dus (in mijn ogen): no need to rush.

Wie gaat u boosten? Al de chars die kunnen boosten moeten minstens paar weken Vykas HM runnen om hun set te vervolledigen :p

Om nog maar te zwijgen dat een boost verkopen van een fight die je nog nooit gedaan hebt, om problemen vragen is ^^ Wat mij direct bij het volgende punt brengt, een "goeie pug" gaat ook relatief zijn en moeilijk te spotten sinds het week1 is ;)

Daarom dus (in mijn ogen): no need to rush.
Ken er een paar die het in ru gedaan hebben. Der zijn nen hoop mensen die op 1480+ zitten die gewoon al beginnen met normal boosts te verkopen op dag1. Komt wel goed ^^

Ben momenteel terug begonnen met eso omdat het enige da ik nog leuk vind in lost ark de abyssals zijn. Guardians, chaos dungeons etc. Kan er me gewoon niet meer aan zetten.

Zeg al weken dak de horizontal content zou moeten doen ook maar nog altijd niet meer seeds gaan halen of souls of whatever.

We zien wel, de raids zijn allesinds nog leuk so that's nice.

Ik amuseer mij af en toe wel eens met die side content afhankelijk van de tijd die ik heb.

Mijn dagelijkse checklist is op m’n 2 mains:
- 4x una dailies
- 2x deskaludo
- 2x chaos dung
- daily chaos gate / world boss

Dan heb ik nog 3 Lopang alts, en een alt waarop ik wat una daily rewards farm (masterpiece, of nu bvb die astray pieces).

Als ik tijd teveel heb doe ik wat side content ofzo…

Al 1x Valtan HM gedaan en 3x Argos P3 deze week. Doe ook nog steeds 2x de hardmode dungeons voor legendary kaartjes.

Echt wel dikke luck gehad op m’n Scrapper, 19-20 weapon en 20-21 telkens 4 taps :’)

M’n Wardancer heeft al 22 weapon, ook mega random met eens hier en daar een attempt plots succesvol, in totaal ook zeker geen 8 taps (rekening houden dat ik 20-21 letterlijk onetapped heb). Dikke luck wel op vlak van weapon.

Maar ivm side content is vooral de skillpoints van belang he. Ik moet enkel nog de ignea’s token skillpoints hebben, duurt wel lang en ook wat te lang verwaarloosd.

Vykas HM gate2 down.

Damn, nu ik effectief gate1 en gate2 gedaan heb, leef ik nog meer mee met mensen die het willen puggen :p

Wij hebben enkel nog maar donderdag geraid, enkel P1 gedaan, heeft toch wel paar uren gekost.

P2 is schijnt makkelijker? Morgen en maandag raiden we, ben benieuwd maar Gate 3 zelf zal er mss wel niet inzitten :p

Wij hebben enkel nog maar donderdag geraid, enkel P1 gedaan, heeft toch wel paar uren gekost.

P2 is schijnt makkelijker? Morgen en maandag raiden we, ben benieuwd maar Gate 3 zelf zal er mss wel niet inzitten :p
Mechanics leren en communicatie leren is belangrijkste. Vooral bij clones. Heeft ons ettelijke tries gekost eer dat in orde was.
Zelfde bij gate1, al heeft Nineveh die mist ons ook wel een paar keer gekloot ;) En hitboxes bij colored orbs zijn ook belachelijk groot, heeft ons ook paar tries gekost eer iedereen da door had :p

In mijn guild hebben er al 2 raids gate2 down, beiden iets van een 6~8u om gate1+gate2 te leren & clearen. De andere run had dps problemen in gate2, onze raid had anderhalve minuut over op berserk timer ;) Nog geen gate3 tries gedaan, is voor maandag.

nice!

ja die orb hitbox had ik door na onze eerste attempt lol, had het meteen zitten en zei het op discord dat het echt belachelijk is maar goed, uiteindelijk wel nog easy mechanic. Enkel die orbs collecten heb ik het soms wat moeilijk mee, gaat ook heel snel.

Nineveh hebben we ook meerdere keren gemist xd

Kheb nu da mensen vykas ant doen zijn zelfs moeite me de pugs van valtan.

Gate 2 al me 3 pugs geprobeerd van 1430+ en niks.. En da op normal xD

Sjans da argos nog gold geeft.

Pff heb enkel g1 hm gedaan en g2 en g3 normal…..
Ben weg uit mn “raid team”, we hadden zondag afgesproken als raiddag, dus ik was er dan zaterdag nie (terwijl ik er normaal wel was, maar anderen konden nie), wa blijkt da ze dan toch gwn zaterdag geraid hebben en pugs invited hebben :’).
Ben gewoon insta geleaved.

Heb mogelijks al een nieuw team maar nog wat onduidelijk of we met 8 zijn.

Pff heb enkel g1 hm gedaan en g2 en g3 normal…..
Ben weg uit mn “raid team”, we hadden zondag afgesproken als raiddag, dus ik was er dan zaterdag nie (terwijl ik er normaal wel was, maar anderen konden nie), wa blijkt da ze dan toch gwn zaterdag geraid hebben en pugs invited hebben :’).
Ben gewoon insta geleaved.

Heb mogelijks al een nieuw team maar nog wat onduidelijk of we met 8 zijn.
Lol, da's ook goe da.

Ik gisteren nog is G2 geprobeerd me 2 pugs

fuck da :p

ik koop em wel dees week, of gewoon vandaag/morgen doen ipv te laat precies.
Echt erg zo als laatste over zijn als em nog 10 bars verwijderd is van ghost -.-

Ja kloop er echt wel pissed van, paar van die gaste waren ook echt schijteslecht en gewoon veel te ongeduldig….

Kon nu vanavond met nieuwe guild mee maar khad nu toevallig plannen gemaakt tot 21u, fuck xd

Ale mijne maat had familie verplichting dus had em gezegd da ik z'n plek kon innemen in raid team 5 :) ... Gisteren dus Vykas HM gecleared, en omda ik vorige week G1 hardmode en de rest normal gedaan heb, zit ik gelukkig op 20 wings! Dus 2 set pieces kunne kopen.

Nu gewoon zorgen dak komende 2 weken minstens hetzelfde doe als afgelopen 2 weken, en dan hebk m'n 6 set...

meh kben zo wa burned out van LA momenteel denk ik, heb mijn SH 1420 gekregen Glaivier zit op 1340, gold heb ik nu genoeg zit over de 80K heb een paar zeer goeie drops gekregen van engravings die ik kon verkopen voor veel geld + ne keer lvl 7 gems opgekocht en terug te koop gezet voor 15k per stuk :rofl: en mijn SH heeft ook ondertussen 4x3 engravings
Maar nu zit ik zo van meh de raids met PUG's zie ik gewoon niet zitten en de side content zoals die ignea tokens ofzo verzamelen intresseert mij ook niet.
binnen 2 weken vertrek ik ook op verlof voor 4 weken dus meh.
Misschien als ik terugkom dat ik het terug wa speel but for now dunno. kzal het prolly wel wat spelen op dode momenten maar doubt dat het mij zal kunnen bezig houden uren aan een stuk zoals voorheen.

Terug
Bovenaan