Klacht???
Je hebt een post verkeerd verplaatst wat ik gewoon gereport heb zoals het hoort.
Mijn comment over ASML is geen klacht, gewoon een voorbeeld waarmee ik duidelijk maak dat die opsplitsing alleen maar voor verwarring zorgt dat je op de duur niet meer weet waar je iets moet posten.
Je hebt al veel extra macht hier op het forum als mod, maar een post zoals #139 is naar mijns inziens ongepast en behoorlijk arrogant voor iemand als mod.
Je probeert nu al in 10+ posts iets wat krom is recht te praten omdat je duidelijk vindt dat jouw mening méér waard is dan de feedback van "gewone" users.
Met het woord "klacht" had ik het over je post hier, ivm ASML. Niet je report, die was duidelijk.
Ik stelde in post 139 een
vraag om te horen wat het probleem precies was. Was dat geen klacht over de drie terechte posts en die ene abusievelijke die ik twee minuten daarvoor had verplaatst? Bij het schrijven van mijn antwoord had ik de foute nog niet opgemerkt uiteraard, want ik was bezig met het antwoord.
Maar serieus, die drie terechte posts die ik heb verhuisd, zorgen toch helemaal niet voor verwarring, of wel? Gaan alle drie rechtstreeks over de oorlog in Iran. Die ene die ik per ongeluk fout erbij heb gezet, vast wel. En dat heb ik dan rechtgezet. We proberen dat als groep te beperken, maar soms sluipt er eentje tussendoor, en dan zijn we blij met een report.
En ten slotte: ik vind helemaal niet dat mijn mening meer waard is dan de feedback van gewone users. Wat ik al van in het begin aangeef, is dat deze opzet er gekomen is na overleg, intern en met de users. We hebben naar jullie geluisterd, hebben gekeken wat er nodig is voor ons en hebben die dingen samengelegd. Daaruit is een opzet gekomen dat een compromis is tussen alles, logisch. Dat er echter geluisterd wordt naar de feedback van iedereen, betekent niet dat ieders puntje volledig is uitgevoerd of dat iedereen er tevreden mee gaat zijn.
We gaan echter niet elke week en bij elke nieuwe beslissing de hele discussie opnieuw voeren of de gekozen weg meteen verlaten, om dan de week erna van een andere paar mensen te horen hoeveel slechter het geworden is en weer opnieuw te moeten veranderen. Dit is het pad dat gekozen is, en dat is gekozen in overleg met jullie én met overduidelijke redenen voor ons. Verder zie je ook in deze thread dat "hoe het zou moeten gaan" volgens sommigen, exact is wat we nu al doen.
En dan kom ik weer op mijn vorige vraag: ga er eens in mee, geef het eens écht een kans en maak er een open community van die plezier heeft in anderen aansteken om mee te posten. Wat is het ergste wat er daarmee kan gebeuren? Dat het geheel groeit?