quo_vadis
Well-known member
Weiler was toch net wel een opvallende coach. Hoe hij Anderlecht dat jaar liet voetballen of niet-voetballen (hoe je het bekijkt) zorgt ervoor dat hij toch wel werd herinnerd.Moet spontaan aan Weiler denken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weiler was toch net wel een opvallende coach. Hoe hij Anderlecht dat jaar liet voetballen of niet-voetballen (hoe je het bekijkt) zorgt ervoor dat hij toch wel werd herinnerd.Moet spontaan aan Weiler denken.
Er zijn er toch veel die zich hem niet meer kunnen herinneren, laat staan als coach die de laatste keer kampioen speelde met RSCA.Weiler was toch net wel een opvallende coach. Hoe hij Anderlecht dat jaar liet voetballen of niet-voetballen (hoe je het bekijkt) zorgt ervoor dat hij toch wel werd herinnerd.
deels wel maar nam over toen Club reeds 7 punten achterstond om Union en speelde uiteindelijk kampioenSchreuder was inderdaad wel oke maar die bouwde gewoon verder op het werk van Clement, niet?
De indruk die hij heeft nagelaten bij mij is dat het veldspel vooral zeer zwak was, ondanks de 'fenomenale cijfers'.Nochtans wel de trainer met de meeste punten per wedstrijd ooit bij Club met 2,33 per wedstrijd. Deed het beter in zijn passage dan de beginperiode onder Hayen waar Club uiteindelijlk nog kampioen speelde. In 21 matchen 15zeges, 4draws en 2 nederlagen, doelsaldo van 40:14 (1 nederlaag in de competitie tegen Gent en nederlaag in de beker tegen Gent. Gewoon fenomenale cijfers
Bizar dat hij dan bijna zou buiten gelegen heb bij Club of dat hij geen indruk zou nagelaten hebben
Vrij zeker van niet. Hasi is de aller- aller- allerslechtste trainer die je je maar kan voorstellen. Dat is de bodem hoor.Heel goed nieuws voor de Anderlecht-fans. Hoe hard die gefaald heeft bij Zweden, zelfs Hasi zou het daar beter doen.
Het proces rond de verkoop van Anderlecht staat op pauze tot eind mei. Omdat er met bewijsstukken en anekdotes wordt gezwaaid uit twee andere gerechtelijke dossiers, krijgen alle partijen eerst een kopie van die twee zaken.
![]()
Zaak rond verkoop Anderlecht uitgesteld naar eind mei: “Twee extra dossiers zullen alleen maar duidelijker maken wat er gebeurd is”
Het proces rond de verkoop van <a href="http://hln.be/anderlecht" target="_blank">Anderlecht</a> staat op pauze tot eind mei. Omdat er met bewijsstukken en anekdotes wordt gezwaaid uit twee andere gerechtelijke dossiers, krijgen alle partijen eerst een kopie van die twee zaken.www.hln.be
Vooral benieuwd naar de uitkomst van propere handen in dit dossier. Als hier nu een uitspraak is, kunnen de volgende beschuldigde wel eens allemaal snel moeten voorkomen genre LekoHet proces rond de verkoop van Anderlecht staat op pauze tot eind mei. Omdat er met bewijsstukken en anekdotes wordt gezwaaid uit twee andere gerechtelijke dossiers, krijgen alle partijen eerst een kopie van die twee zaken.
![]()
Zaak rond verkoop Anderlecht uitgesteld naar eind mei: “Twee extra dossiers zullen alleen maar duidelijker maken wat er gebeurd is”
Het proces rond de verkoop van <a href="http://hln.be/anderlecht" target="_blank">Anderlecht</a> staat op pauze tot eind mei. Omdat er met bewijsstukken en anekdotes wordt gezwaaid uit twee andere gerechtelijke dossiers, krijgen alle partijen eerst een kopie van die twee zaken.www.hln.be
En had daar wel de ingeving om Odoi te gebruiken op de 6 dacht ik.deels wel maar nam over toen Club reeds 7 punten achterstond om Union en speelde uiteindelijk kampioen
Dit vooral denk ik. Lijkt me nu echt niet de coach die Anderlecht weer op de rails gaat helpen.Aangezien de kans groot is dat deze coach weer een tussenpaus zal worden, afhankelijk van de sportief directeur die ze gaan halen.

Ben nu wel benieuwd naar het niveau van Ninove eerlijk gezegd...Wat zou Anderlecht nu ineens met 2 goals verschil een uitmatch komen winnen. Dat konden ze nog niet als iedereen fit was. Laat staan in deze omstandigheden nu. Geen TD, Veel blessures, schorsingen, geen coach, werkelijk iedereen uit vorm. Antwerp gaat meer last hebben tegen Ninove dan tegen dit Anderlecht

Tja het is nog niet gedaan hè. het Anderlecht van de eerste 45 minuten hebben we de laatste 25 matchen niet meer gezienBen nu wel benieuwd naar het niveau van Ninove eerlijk gezegd...![]()
Tja het is nog niet gedaan hè. het Anderlecht van de eerste 45 minuten hebben we de laatste 25 matchen niet meer gezien
Goh, ik zit toch in het andere kamp:Hij heeft de club wel tijd gekocht. Maar ik zou nu niet gaan stoppen met die trainerszoektocht.