Max (HBO, Discovery, Warner Studios, Cartoon Network, Adult Swim)

Ik heb nu sedert een kleine 2 weken HBO en zijn er nog mensen met problemen om via de tv automatisch naar de volgende aflevering te gaan en het overzicht over te slaan? Nochtans staat autoplay aan op de app maar op de tv verschijnt er niks. Wij streamen via de proximus digibox en af en toe valt hij ook uit.

Wij hebben een redelijke oude tv dus het zou ook daar aan kunnen liggen.

Voor de mensen met een abo: klopt het dat het aanbod niet compleet is? Gecancelde reeks zoals Deadwood staan er niet op? Wat staat er meer op HBO Max dan er van HBO op Streamz stond?

Voor de mensen met een abo: klopt het dat het aanbod niet compleet is? Gecancelde reeks zoals Deadwood staan er niet op? Wat staat er meer op HBO Max dan er van HBO op Streamz stond?
Deadwood enkel de film idd.

Vooral veel docu’s en docureeksen die streamz volledig links liet liggen die er bij staan.

Rome is enkel beschikbaar met Franstalige dub. What is this shit?
Lijkt wel Amazon Prime ... onbegrijpelijk dat originele audio niet standaard beschikbaar is.

Hier dus ook een maandje abonnement genomen, maar daar zal het waarschijnlijk bij blijven. Ontzettend mager aanbod. Bij Streamz had je tenminste nog een deel Vlaamse content die erbij kwam.

Zonet The Peguin aflevering 1 gezien. Damn dit was echt top! Als ze dit niveau kunnen aanhouden hebben ze echt iets heel knap in handen.

Lijkt wel Amazon Prime ... onbegrijpelijk dat originele audio niet standaard beschikbaar is.

Hier dus ook een maandje abonnement genomen, maar daar zal het waarschijnlijk bij blijven. Ontzettend mager aanbod. Bij Streamz had je tenminste nog een deel Vlaamse content die erbij kwam.
Lijkt mij ondertussen opgelost.
Blijft toch een mooi aanbod imo. Zeker met de docu’s erbij, waar Streamz maar weinig oor naar had.

Ondertussen enkele maanden hbo en om netflix ff te vervangen houd ik me wel bezig met hbo reeksen dat ik nooit heb kunnen zien. Nu vind het wel zeer jammer dat er bepaalde zaken niet op staan.

Waar is Deadwood, enkel de film staat erop, Oz, had ik toch ook nog eens willen terugzien. En dan de Entourage film, ook niet beschikbaar bij ons.

Hoop dat ze hun aanbod toch nog wat uitbreiden, soms komen er wel recente films bij, zo heb ik recent furiosa watchers en dune 2 kunnen bekijken. Nog enkele series uitzien en dan zal mn abo wel ff on hold worden gezet.

Stopping the steal.

Heel fascinerende docu over de aanloop naar de bestorming van het Capitool op 6 januari.

Leuk gegeven is dat alle getuigen zowat republikeinen en voormalige Trump aanhangers waren. Maar niet wouden sjoemelen om Trump de verkiezingen te doen winnen. Ook een paar mafketels van 6 januari aan het woord.

Van de makers van die sterke docu over de bestorming zelf.

Voor de fans van (sport) docu’s, de Celtics docu reeks op hbo heel goed! En dat zeg ik als notoir celtic hater.

Bill Russel echt straf figuur in de jaren 60.

Terug
Bovenaan