[MCU] The Marvel Cinematic Universe

no way home. zeer vermakelijk, nogal lange epiloog?

ik hoop dat ze de trend van heroes van andere franchises, series, films etc random droppen in een scene (waar ze passen en niet verwarren) verder zetten.
beetje zoals in de comics, daar stelt niemand zoch vragen als er een hero ff komt helpen of gewoon voorbijwandelt.

Spiderman eindelijk gezien, amusante bovengemiddelde Marvel film maar geen top tier. Daarvoor zijn er teveel zaken bijeen geflanst en als gevolg rammelt de boel wat teveel. Het is leuk om op fan service te spelen, maar verdien dan wel uw emotionele beats, hier vielen ze volledig plat jammer genoeg.

Al bij al nog steeds leuk, tof geacteerd, actie en effects zijn goed, leuke verassingen, kijkt vlot weg maar zeker ook niet meer dan dat. Een echt goede film kunnen we dit jammer genoeg niet noemen. Ik snap dan ook het huidig succes niet zo.

Deze is jammer genoeg niet beter dan de eerste met Holland, en ZEKER niet dan de eerste 2 met Tobey (al helemaal niet #2, die gewoon 1 van de beste superhero movies blijft).

@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield zei het al, maar
uiteindelijk hebben ze gewoon into the spiderverse gemaakt... maar dan minder goed. Ik was WEL aant hopen dat ze into the spider verse ook gingen koppelen, dat was tenminste interessant geweest.
.

En nu is het gewoon wachten tot ze
de xmen films
er op dezelfde manier bij kletsen :rolleyes:.

kvond de ode aan ghostbusters wel goe in "no way home" :)

Op het moment dat shocker de eerste keer tevoorschijn komt doet de muziek we héééél hard aan ghostbusters denken en de hele conversatie is een alternatieve versie van de bibliothecaresse aan het begin van de eerste film.

Ik vond Spider-Man No way home een zeer geslaagde film
Wat ik niet snapte is de mid credits scene met Venom waarom verdwijnt die ineens?

Ik vond Spider-Man No way home een zeer geslaagde film
Wat ik niet snapte is de mid credits scene met Venom waarom verdwijnt die ineens?
Zoals alle andere villains verdwijnt die terug naar zijn eigen universum. Klopt veel niet aan (plot zegt dat iedereen die de identiteit van Spider-Man kent naar dit universum wordt getrokken, terwijl dat bij venom niet het geval is) maar het brengt venom in de mcu :)

Zoals alle andere villains verdwijnt die terug naar zijn eigen universum. Klopt veel niet aan (plot zegt dat iedereen die de identiteit van Spider-Man kent naar dit universum wordt getrokken, terwijl dat bij venom niet het geval is) maar het brengt venom in de mcu :)
Dat wordt uitgelegd in Let There Be Carnage. In de mid credit scene vraagt Eddie aan Venom om zijn kennis te delen. Waarop Venom zegt dat hij dit niet zou aankunnen omdat de symbiotes kennis delen in een hive mind over verschillende universums heen. Dus door de kennis van de symbiote uit de Maguire films zou hij het dus kunnen weten.

Op 1 januari begonnen met alle Marvel films in volgorde te kijken met het vrouwtje. ( Heb er zelf zéér weinig van gezien). Straks beginnen aan Guardian of the Galaxy... Tot nu toe vind ik de Thor films de beste en Iron Man eigenlijk de zwakste. Ook Tom Hiddlestone is een geweldige acteur! Kijk er naar uit om de serie Loki te zien.

Vind het ook fantastische films. Ik weet niet of je het spel al gespeeld hebt. Maar die is ook heel goed! Ik zou zelfs beweren dat de personages nog beter uitgewerkt zijn daarin...
Heb het sinds deze week uit, inderdaad een fantastisch spel! En klopt, personages zijn heel sterk. Voor mij is vooral Gamora hemel en aarde verschil met de MCU, zoveel beter in de game!
En ik hou van Kammy, de space lama, 11/10 would pet again 😍

You're in for a wild ride! Voor mij waarschijnlijk 1 van de beste Marvel films.
Zoals gezegd heb ik gisteren de eerste film gezien. Moest ik een rating geven zou het een 7/10 zijn. Had er op één of andere manier nog meer van verwacht. Af en toe getelefoneerde mopjes. Morgen zal het de tweede film zijn en hoop stiekem dat hij beter is. Looking forward to it...

Zoals gezegd heb ik gisteren de eerste film gezien. Moest ik een rating geven zou het een 7/10 zijn. Had er op één of andere manier nog meer van verwacht. Af en toe getelefoneerde mopjes. Morgen zal het de tweede film zijn en hoop stiekem dat hij beter is. Looking forward to it...
Ik vond de tweede iets minder, maar als ik mij niet vergis, ben ik daar bij de minderheid.

De eerste Thor vond ik wel leuk hoor.
1641804330713.png

Terug
Bovenaan