Tinufiel
Well-known member
Zelf geen argumenten voorzien is vooral geen nutteloze bijdrage natuurlijk. Ahnee.altijd leuke als iemand een topic opent, enkel maar om elitistisch te kakken op het onderwerp van het topic. dat zijn altijd nuttige bijdragen.
En elitair? Verre van, geen Bergman of Eistenstein voor mij. Maar die Marvel films die constant blijven uitdraaien halen andere films uit de zalen omdat zalen gewoon de common denominator volgen. Je kan nu toch écht niet zeggen dat dat goeie cinema is? Als er in héél die reeks 5 écht goeie films zitten zal het veel zijn.
De Nolan Batman films waren wél iets specialer. Een meer originele invalshoek, meer development en toch wel een énorm oog voor fotografie. Ze komen ook uit zijn beginjaren en tussen meesterwerken en de Batmans zitten er al wat jaren en ervaring.Zeker als de 2 die je dan noemt een superhero franchise erop hebben zitten en dat die andere nu in onderhandeling is om er 1 te beginnen met DC.
Van die DC onderhandelingen wist ik niets, maar dat DC CU is op dit moment redelijk dood eigenlijk. Een paar incoherente films, remakes dan nog eens en dan wat proberen de Marvel pulp na te doen. Ik hoop dat er iets goed uit komt, natuurlijk, ik hou van een blockbuster zoals de meeste mensen maar het moet wel de moeite zijn.