Is nog niet officieel, maar Amy Pascal staat erom bekend om zaken te "lekken" om zo druk te zetten op Marvel.Kzou het leuker vinden moesten ze dit nieuws brengen na de release van de nieuwe film.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is nog niet officieel, maar Amy Pascal staat erom bekend om zaken te "lekken" om zo druk te zetten op Marvel.Kzou het leuker vinden moesten ze dit nieuws brengen na de release van de nieuwe film.
We hebben al een hand gezienDoet me hard denken aan de Netflix reeksen.
New-York setting, fighting the local baddie. Gezien het verhaal, veel kans dat we
gaan ziend'Onofrio als Kingpin
, kan nog eender wie zijn.,maar als je echo opzoekt weet je al dat het tenminste dat karakter zal zijn.Vandaag de eerste 3 afleveringen gezien. Ik had ergens gelezen dat ik eerst Black Widow moest kijken... die heb ik de afgelopen dagen in verschillende zittingen door gespartelt. Wat een saaie boel zeg...hawkeye, eerste twee afleveringen super.
die throwback naar 2012, heerlijk.condertussen al bijna 10 jaar geleden.
cinemakwaliteit beeld en geluid.

3 jaar geleden was er daar nog een lekkere griek op kleine 10 min wandelenOp de Heizel is er niks meer, gewoon een duur frietkot en snack-kot
is er nu serieus een referentie naar? eerste MCU film die ik niet meteen in de cinema ben gaan zien (na avengers 2012) en nu dit.Misschien wel even aanduiden waar de spoiler op slaat. Voor sommige mensen zijn bvb dingen van Eternals een spoiler![]()
is er nu serieus een referentie naar? eerste MCU film die ik niet meteen in de cinema ben gaan zien (na avengers 2012) en nu dit.
Eventueel de volgende keer (in de titel bvb) vermelden of er al dan niet spoilers in het artikel staan. Want nu durfde ik er pas op klikken nadat ik de film had gezien uit zekerheid.Vandaag mochten onze redacteurs @StanTem en @Edenian in avant-première naar de nieuwe Spider-Man: No Way Home! Check hun review op de front: https://www.beyondgaming.be/threads/filmreview-spider-man-no-way-home.10397/