[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Doet me hard denken aan de Netflix reeksen.
New-York setting, fighting the local baddie. Gezien het verhaal, veel kans dat we
d'Onofrio als Kingpin
gaan zien
We hebben al een hand gezien 😅, kan nog eender wie zijn.,maar als je echo opzoekt weet je al dat het tenminste dat karakter zal zijn.

hawkeye, eerste twee afleveringen super.
die throwback naar 2012, heerlijk.condertussen al bijna 10 jaar geleden.

cinemakwaliteit beeld en geluid.
Vandaag de eerste 3 afleveringen gezien. Ik had ergens gelezen dat ik eerst Black Widow moest kijken... die heb ik de afgelopen dagen in verschillende zittingen door gespartelt. Wat een saaie boel zeg...
Voor dan just die post credit verwijzing zeker? :unsure:

Hawkeye wel zeer over te spreken. Die 3 afleveringen gingen er héél vlotjes door.

als je ergens leest dat je een voorgaande film of serie MOET kijken; dan zou ik dat negeren als je die film echt niet wil zien. je mist misschien een gniffel, meer niet.

de series zijn volgens mij perfect te volgen zonder ALLES gezien te hebben.

Het is nodig als je perfect wilt kunnen volgen. Maar ik vind wel dat ze bij elke nieuwe film/serie steeds genoeg info en uitleg geven om wat mee te zijn en ervan te kunnen genieten.

Ik vond hawkeye zeer vermakelijk terwijl ik er eigenlijk niets van verwachte na het zien van de trailer.
De humor is ook mijn ding wel, ik hoop dat het even plezant blijft.

is er nu serieus een referentie naar? eerste MCU film die ik niet meteen in de cinema ben gaan zien (na avengers 2012) en nu dit.

Nee nee. Dat was gewoon een random voorbeeld om aan te geven dat we in een algemeen topic als "MCU" best bij de spoilers bijzetten waar het een spoiler voor is.

Ik dacht dat Marvel mij niet meer kon verrassen, ik had het blijkbaar helemaal fout. Ik ben wel enorm blij dat ik de film heb gezien zonder de trailer te zien.

Kingpin én Matt Murdock, today was a good day!

De nieuwe Spider-Man film is me zeer goed bevallen. Zo in een volle zaal op de eerste dag naar een Marvel-film gaan is toch altijd een aangename beleving, de hele zaal die volledig losgaat op bepaalde scenes, geweldig!

Vandaag mochten onze redacteurs @StanTem en @Edenian in avant-première naar de nieuwe Spider-Man: No Way Home! Check hun review op de front: https://www.beyondgaming.be/threads/filmreview-spider-man-no-way-home.10397/
Eventueel de volgende keer (in de titel bvb) vermelden of er al dan niet spoilers in het artikel staan. Want nu durfde ik er pas op klikken nadat ik de film had gezien uit zekerheid.

Se droppen nu toch wel veel extra karakters in dit seizoen. Ge moet maar kunnen volgen.
Eerst Hawkeye met zijn kroost, dan Kate Bshop, dan Yelena, nu Kingpin. Mensen die nooit Daredevil hebben gezien, de comics lezen of de game spelen, weten van geen kloot.
Ik 'herkijk' de serie met mijn moeder bij kerst om te zien wat zij ervan maakt maar het vermoeden is dat ze er de keten van snapt.
Het heeft ook niet meteen met spiderman(film) te maken?

Terug
Bovenaan