[MCU] The Marvel Cinematic Universe

giphy.gif

Gewoon al daarom!

Haha idd goeie scene. @Lint Ik zal eens in de IMDB score gaan zien wat de meeste mensen zeggen dan ;)

ik vond de eerste Thor toch ook niet slecht? niet in de top 10, maar zeker niet "slecht"

de 2de daarentegen...

Thor 1 is geen absolute drol, maar hoort toch bij de mindere van het hele MCU. Dat is toch algemeen genomen zo, of ben ik nu fout?
Thor 2 is gewoon een trainwreck.
Thor 3 is dan weer gewoon goed :thumb:.

Kvond de "haat" naar Thor 2 ook altijd overdreven eigenlijk. Zeker geen wereldfilm maar "from the top of my head" vind ik zowel Black Widow als Iron Man 2 een pak slechter. Eternals heb ik dan wel weer niet gezien... Binnen twee weken op Disney+ .

Ik ga 'm dit weekend nog eens herbekijken. Is ook in Imax formaat op Disney+.
had 'm in de cinema gezien in gewoon laser ultra
en in tegenstelling tot de algemene opinie, ik vond 'm wel gewoon goed :)

Wat een serie is Hawkeye zeg! Met volle teugen van genoten. En ik denk dat veel te maken heeft met het feit dat er ook maar 6 afleveringen zijn: moet niet langer zijn en zo wordt het ook niet onnodig gerokken. Maar mijn hart ging toch sneller slaan toen Vincent D’Onofrio terugkwam als Kingpin 😍. It was epic! Zoals in het algemene serie topic al aangegeven, staat deze voor mij boven Falcon and the Winter Soldier (die was wel ok), boven Loki (goed, maar te wisselvallig) en gelijk met of boven WandaVision (die was heel sterk). Staan er nog Marvel-series in het verschiet?

Maar nog geen concrete data bekend.
Al kan de volgende serie er op zich wel al snel zijn. Na dat Boba Fett is afgelopen zullen ze wsl meer bekend maken.
Verwacht mss in maart al wel de volgende. Waarschijnlijk Moon Knight snel gevolgd door She-Hulk

Ook nog in ontwikkeling, in of meer in volgorde van te verwachten release;
- Ms.Marvel
- Secret Invasion
- Iron Heart
- Armor Wars
- What if S2
- Loki S2
- Echo
- Wakanda reeks
- I Am Groot
- Agatha House of Harkness
- Marvel Zombies

Laatst bewerkt:
Maar nog geen concrete data bekend.
Al kan de volgende serie er op zich wel al snel zijn. Na dat Boba Fett is afgelopen zullen ze wsl meer bekend maken.
Verwacht mss in maart al wel de volgende. Waarschijnlijk Moon Knight snel gevolgd door She-Hulk

Ook nog in ontwikkeling, in of meer in volgorde van te verwachten release;
- Ms.Marvel
- Secret Invasion
- Iron Heart
- Armor Wars
- What if S2
- Loki S2
- Echo
- Wakanda reeks
- I Am Groot
- Agatha House of Harkness
- Marvel Zombies
Vergeet de Spider-Man (animated) reeks niet! ;)

Terug
Bovenaan