Medische testen tegen betaling

E-gised

Active member
Ik heb vandaag ergens iets zien voorbijkomen inzake het (beta)testen van geneesmiddelen.

Is er hier iemand die ooit al heeft, of iemand kent die, deelgenomen aan zoiets?

Want de betaling is echt wel dik in orde voor 6 dagen te overnachten..

In mijn studententijd een stuk of vijf keer meegedaan denk ik. Was toen ook goed betaald en ik deed mee tijdens den blok. Je krijgt op voorhand een hele briefing over het verloop en de medicatie die je gaat krijgen dus kan je zelf wel goed inschatten wat het risico is.

Ze zijn echt wel streng over die testen, een keer een studie die vlak voor ik binnen moest is afgelast wegens onverwachte complicaties. Dat was dan iets onnozel als overgevoeligheid voor zonlicht, maar dat zat dus niet in de goedgekeurde plannen dus mocht ik naar huis let lijn cheque.

Zelf nooit echt ziek geweest, enkel honger omdat de porties eten die je krijgt afgemeten zijn en ik toen nogal goed kon eten.

Ook al enkele keren gedaan toen ik even werkloos was. Eigenlijk best wel plezant als je in een goeie groep terecht komen.
Ge krijgt (basic) eten, kunt de hele dag (buiten de bloedprikken e.d.) relaxen en je wordt gewongen om op een fatsoenlijk uur in je bed te liggen.
Zelf nooit bijwerkingen ofzo gehad, al waren er ook risicovollere studies met bvb een ruggeprik bij. Dat zou ik nooit doen, ook al zaten die makkelijk aan de 5-6k netto.
Er zaten er zelf bij die hier speciaal verlof voor pakten. Was vaak 1,5 maandloon voor 2 weken verlof.

Laatst bewerkt:
Ook al enkele keren gedaan toen ik even werkloos was. Eigenlijk best wel plezant als je in een goeie groep terecht komen.
Ge krijgt (basic) eten, kunt de hele dag (buiten de bloedprikken e.d.) relaxen en je wordt gewongen om op een fatsoenlijk uur in je bed te liggen.
Zelf nooit bijwerkingen ofzo gehad, al waren er ook risicovollere studies met bvb een ruggeprik bij. Dat zou ik nooit doen, ook al zaten die makkelijk aan de 5-6k netto.
Er zaten er zelf bij die hier special verlof voor pakte. Was vaak 1,5 maandloon voor 2 weken verlof.

Tis dat, das 5 dagen op retraite gaa voor n lekkere cheque

Vroeger ook ooit een keertje gedaan. Waren 6 sessies van telkens 2 overnachtingen en na 4 keer meldden ze dat ze genoeg info hadden en de rest afgebroken werd. Kreeg toch volledig uitbetaald. Was een strikt schema qua eten, opstaan en slapen maar voor de rest idd weinig doen en zelf niet echt bijwerkingen (eens een keertje hoofdpijn misschien).

Terug
Bovenaan