Menu PM's in het Engels terwijl site in Nederlands staat ingesteld

This post has been solved

Deckard

Well-known member
Crowdfunder FE
Sinds de update staat het menu voor de pm's bij mij in het Engels. Dit terwijl de site op Nederlands staat ingesteld.

sqLCVHt.jpeg

De (externe) persoon die vroeger de verantwoordelijkheid op zich had genomen om een officieel Dutch language pack te voorzien (voor de vorige versie van de software) heeft enkele maanden/jaren geleden zen pack verwijderd. Dit was de eigenaar van een forum uit NL die dan ook alle updates bijhield. Hierbij hebben we dan een extra laag overgelegd met enkele "overrulede" vertalingen omdat de originele nu ook niet de beste was (maar ja, durf es klagen over iemand die zoiets voor niets doet).

Voor zover ik (niet) heb teruggevonden, bestaat er geen helaas geen officiële, up-to-date en betrouwbare pack (meer) voor deze versie? Ik heb es in de tool gekeken hoe erg het is:
* XenForo Core (= dus alleen de core software): 967 / 11,250 onvertaalde phrases (waarvan de drie in jouw screenshot)
* Totaal (= met alle huidige 41 geïnstalleerde add-ons): 5,964 / 19,604 onvertaalde phrases

Soooooooooooooooooooooooo yeah, dat gaat een interessant werkje worden :unsure:

Laatst bewerkt:
Voor zover ik (niet) heb teruggevonden, bestaat er geen helaas geen officiële, up-to-date en betrouwbare pack (meer) voor deze versie? Ik heb es in de tool gekeken hoe erg het is:
* XenForo Core (= dus alleen de core software): 967 / 11,250 onvertaalde phrases (waarvan de drie in jouw screenshot)
* Totaal (= met alle huidige 41 geïnstalleerde add-ons): 5,964 / 19,604 onvertaalde phrases

Soooooooooooooooooooooooo yeah, dat gaat een interessant werkje worden :unsure:

Deckard zijn PM menu vanaf heden:

Sinds de update staat het menu voor de pm's bij mij in het Engels. Dit terwijl de site op Nederlands staat ingesteld.
(Tenminste toch al dit deel) zou in orde moeten zijn.
"Conversations" zijn in XF2.3 rebranded naar "Direct messages", vandaar dat alle bestaande phrases niet meer geldig waren.

Indien er toch nog rare dingen te boven komen (die we overzien hebben of verkeerd gedaan): laat gerust weten :)

(Tenminste toch al dit deel) zou in orde moeten zijn.
"Conversations" zijn in XF2.3 rebranded naar "Direct messages", vandaar dat alle bestaande phrases niet meer geldig waren.

Indien er toch nog rare dingen te boven komen (die we overzien hebben of verkeerd gedaan): laat gerust weten :)
Staat inderdaad terug in het Nederlands nu :).

Terug
Bovenaan