Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt wss. van de versie af want zo'n 20i 4-pitter rijdt maar plattekes.
Huidige Z4 heeft een knappe achterkant maar lijkt vooraan op geen hol
Eigenlijk vind ik die Z4M Coupé met de S54 motor veruit de knapste.
Goh, die Z4 20i met een chiptuning zal ook zeker wel vooruit gaan.Hangt wss. van de versie af want zo'n 20i 4-pitter rijdt maar plattekes.
Huidige Z4 heeft een knappe achterkant maar lijkt vooraan op geen hol
Eigenlijk vind ik die Z4M Coupé met de S54 motor veruit de knapste.
Toevallig in de buurt van Bornem? Ik passeerde met moto daar een ganse groep die precies die wagens aan het testen was op de n16.Dit weekend eens langs geweest bij de lokale BMW dealer. Die organiseerden in kleine groepjes testen met het nieuwe gamma.
Ik had de M4 en i5 M60 doorgeven als wagens die ik graag wou rijden. We waren met 5 chauffeurs en de Z4 M40i, X7 M60i en i7 xDrive60 waren ook mee. Met de Z4 wou ik ook graag eens rijden nu die toch mee was.
Ik ben vertrokken met de i5 M60. Zeer mooi afgewerkt binnenin en rijdt heel comfortabel. Alleen was 1 pedal drive niet zo smooth en de regeneratie iets minder krachtig als bij Tesla. Ik heb uiteindelijk vooral in D gereden i.p.v. B (alleen in een dropje waar het 30/50 was) want als je in B accelereert naar bv 120km/h op de oprit en dan probeert 120km/h aan te houden, dan is die transitie totaal niet smooth. En ik ben gewoon om one pedal drive te rijden in een Tesla. Verder wel een top machine en aan power was er niet te kort.
Daarna de Z4 M40i gereden. Het zonnetje scheen, dus de kap omlaag. Leuke wagen waar je bijna op de grond zit. Wegligging is goed en nodigt uit om sportief te rijden, maar je zit al snel boven de snelheidslimiet... Mijn vriendin was mee en zag dit wel zitten als weekend wagentje. Helaas niet echt met de drive instellingen gespeeld om te zien als dit nog extra fun toevoegde.
Bij de volgende stop in de M4 gesprongen en voor vertrek even de tijd genomen alles in sport plus te zetten, DriveLogic in stand 3 en automatisch schakelen uitgezet. Daarna de boerenbaantjes ingereden. Wat een machine. In DriveLogic level 3 is het schakelen zeer snel en bruut. Echt een wild paard langs de binnenwegjes... M'n vriendin hoopte vooral dat ze er snel uit was.
Wat me vooral opviel tegenover de Z4 dat ook een 3.0l is, is dat de engine braking op de M4 een stuk hoger was. Geen als dat komt door een andere map of een lichter vliegwiel. De remmen zijn ook niet vergelijkbaar met andere wagens. Die bijten echt een stuk harder als het moet en geven niet op.
Mooi stuk speelgoed waarmee ge u goed kunt amuseren (en boetes binnenharken), maar ook nog normaal mee kunt rijden als je kiest voor comfort instellingen. Bij thuiskomst even gekeken, maar 100k+ aankoop en 7.3k BIV is niet mis...
Als laatste nog even met X7 gereden omdat er nog iemand anders de M4 wou proberen voor we terug naar de dealer gingen, maar das een grote boot. Ge zweeft over de baan met dat ding. 0,0 rijplezier voor mij, maar voor wie een salon op wielen wil, is dit de ideale wagen.
Met de i7 heb ik niet gereden. Ook een salon op wielen dat me niet echt aanspreekt.
Zonet een Kia Picanto van een paar jaar oud.
Zelfs geen bakje om mijn monster zero in te zetten, godverd.
Af te raden.
Het bewijs dat KIA vooruitgang maakt!Zonet een Kia Picanto van een paar jaar oud.
Zelfs geen bakje om mijn monster zero in te zetten, godverd.
Af te raden.
Het was in KnokkeToevallig in de buurt van Bornem? Ik passeerde met moto daar een ganse groep die precies die wagens aan het testen was op de n16.
Da ziet er ne smallmac uit: even groot als de bovenkant van een blikske.![]()
Niks dat een Temu cupholder niet kan oplossen! Gelijk plaats voor de bigmac en frietjes.
't Ziet er vooral allemaal heel echt uit.Da ziet er ne smallmac uit: even groot als de bovenkant van een blikske.

Ik merk net op dat het een cupholder extension is, en dus al een cupholder nodig heeft.![]()
Niks dat een Temu cupholder niet kan oplossen! Gelijk plaats voor de bigmac en frietjes.
. Voelde ook wel "zwaarder" aan qua bochtenwerk.Ah, gij kunt daar in.Echt mee gereden niet ... lotus elise van 1999
Zit goed, ..... nadat je er in geraakt bent..... maar de echte opluchting komt er nadat je eruit geraakt bent
Dan besef je dat je met 45 jaar geen 20 meer bent![]()

Of een i8...Dan moet je is in een Z1 instappen lol
De instap zal wel geen cadeau zijn, maar valt de binnenruimte op zich niet mee daarin?Of een i8...
De instap zal wel geen cadeau zijn, maar valt de binnenruimte op zich niet mee daarin?
(kan ook aan de Duitse halve liters hebben gelegen)