Metaaldraad

Het beste nummer van Metallica..allerzins één van de drie : One, Battery of Fade To Black.

Waarom spelen ze van sommige nummers de live versie?

Daarnet Sick Of It All en nu Drowning Pool ook..

Waarom spelen ze van sommige nummers de live versie?

Daarnet Sick Of It All en nu Drowning Pool ook..
Idd, is gisteren ook paar keer gebeurd. Lijkt alsof ze gewoon youtuben naar dat nummer en het eerste het beste op zetten :p
Vorige nacht speelden ze ook 2x na elkaar She Is the Dark van My Dying Bride 🤷🏻‍♀️
Maar goed, er is wel nog hoop, af en toe zit er iets tussen als Mayhem, Burzum, Emperor, Death,...
De keuze voor Kreator nummers snap ik wel écht niet. Die mannen hebben een ijzersterk repertoire. Hoorde gisteren voor het eerst hun nummer Satan Is Real, dat was gewoon lachwekkend slecht en onnozel. Dan kan ik letterlijk 100 Kreator nummers opsommen die veel beter zijn.

Maria :bow::clap:😍

PS:Type O Negative al voorbij gekomen,nog niet gezien als ik (in quick view) door lijst scroll

Vind het wel heel bizar dat Iced Earth er niet in staat. Vraag me af of dat het effect is van Jonneke zijn gekke fratsen.
En als Emperor en Mayhem er in geraken, verwachtte ik ook een Mother North.
Dat Ancient Rites er niet in zou staan zou ik al helemaal gek vinden, want met het recente overlijden van Walter heb ik er velen op zien stemmen. Denk dat sommige bands misschien het nadeel hebben van geen grote hit te hebben. Als de stemmen dan verspreid geraken over 20 verschillende nummers geraak je er misschien ook niet in...

Vind het wel heel bizar dat Iced Earth er niet in staat. Vraag me af of dat het effect is van Jonneke zijn gekke fratsen.
En als Emperor en Mayhem er in geraken, verwachtte ik ook een Mother North.
Dat Ancient Rites er niet in zou staan zou ik al helemaal gek vinden, want met het recente overlijden van Walter heb ik er velen op zien stemmen. Denk dat sommige bands misschien het nadeel hebben van geen grote hit te hebben. Als de stemmen dan verspreid geraken over 20 verschillende nummers geraak je er misschien ook niet in...
Ja voila da heb ik agnew paar keer horen zeggen in wtta. Dat er veel mensen zijn die obscuurdere bands er in woude maar die er gewoon niet in geraakten omdat er te verspreid gestemd waren. Daarvoor is 666 nummers wel een verbetering

Van mij mogen ze in zo'n geval gerust valsspelen en alle stemmen bundelen naar het meest gestemde nummer. Dat komt de variatie alleen maar ten goede. Nu zitten we met fucking 20 keer Amenra, 15 keer Brutus en 10 keer het totaal onuitstaanbare Fleddy Melculy.

Terug
Bovenaan