Metaaldraad

-Ik vind het nieuwe Pothamus album zeer goed, maar hoe vaak staan ze nu al meteen in de lijst, 3 keer? Euh...
Viso is eigenlijk een van de nummers die mij het hardst zijn bij gebleven omdat ik ze nog niet kende en wel echt goed vond. Dit, en bij uitbreiding het hele album, staat de komende dagen zeker nog op mijn playlist om eens uitgebreider te beluisteren.

Ik ben trouwens een beetje verrast dat Hypa hypa er niet in stond...
Zou Eskimo Callboy niet geaccepteerd worden qua genre misschien?
Wtf is dit en waarom heb ik dit opgezocht. BAN MIEN. :angry:

Laatst bewerkt:
Amenra is ongelofelijk overrated en gehyped. De trouwe horde fans, een kudde schapen. Daarmee zeg ik niet dat ze slecht zijn hoor, Mass IV vind ik hun hoogtepunt (en dus effectief een goed album). Maar om zo vaak in de top 666 te staan? Alsjeblieft zeg. Zonder Neurosis en Isis was er niet eens een Amenra, maar daar staat geen enkel nummer van in de lijst. Alles wat Amenra doet, hebben Neurosis en Isis al eerder gedaan, en vaak beter. Heel die debiele show met vleeshaken ga ik dan ook nooit snappen. Speel gewoon uw muziek en doe niet zo dramatisch.
Dit.
Tis niet slecht he, maar ik begrijp niet dat er zo hard mee gedweept wordt terwijl er zoveel betere bands zijn in het genre. Ik vind ze persoonlijk zelfs niet de beste sludge band in het land (dat is Oathbreaker) ma soit, goesting is koop zeker? Die hele cult of Ra krijg ik ook het schijt van. Daar komt goeie muziek van he, maar voor die 1 noot gespeeld hebben trekken ze 1500 man, gewoon omdat het "Ra" is.

Die zwaarste lijst is uiteraard een lachertje he, maar dat is denk ik deels wel de bedoeling :)
Zowel Tool, Amenra als Fleddy fucking Melculy staan er alleen meer in dan Morbid Angel, Immortal, Anthrax, Emperor, Napalm Death, Kreator, Exodus, Death, Cannibal Corpse, Bolt Thrower, Grave, Sodom, Destruction, Tankard, Cancer, Dismember, Possessed en Venom tesamen...

Die eerste 2 uiteraard terecht, zij het gewoon wat veel, die laatste hoort nooit meer gedraaid te worden en in de diepste vergeetput gestoken te worden. Wàt een kutband is dat toch.

Misschien is Fleddy niet top maar het neemt zichzelf ook niet serieus. Tis nen urbanusfan en metalfan en de muziek is ook gewoon een combo van die 2
Tis 13 in een dozijn platte metalcore met teksten die van heel ver doen denken aan Urbanus (maar dan eerder van Geert Hoste niveau).
Als die t-shirt van Metallica niet gehypet had geweest op stubru (en consoorten) hadden die al lang gestopt geweest.
Er zijn tientallen satirische bands in België, en die komen, vaak terecht, niet verder dan hun eigen jeugdhuis/stamcafé/dorpsfeest maar deze zeik krijgt primetime zendtijd en een slot op graspop. By far de meest overhypte rommel van de afgelopen jaren. Fuck jong, zelfs Sabaton verdient de aandacht meer dan deze dampende hoop stront.

Ik heb nog nooit een nummer van Fleddy Melculy gehoord, en ik ga dat precies zo houden :unsure:

Het kan toch nooit beter zijn als Hypa, Hypa :music:

Dat je geen fan bent van een band is allemaal goed en wel, maar laten we het wat beschaafd houden.

Ik vind ze persoonlijk zelfs niet de beste sludge band in het land (dat is Oathbreaker)
Die kon ik best wel smaken tot mevrouw Tanghe compulsief begon te miauwen aan het einde van elke flard cleane tekst. En in alle eerlijkheid vind ik de muziek in wezen zeker niet slecht, maar nu ook niet meteen speciaal beter dan andere deftige sludgebands.

Kort samengevat: HYPA HYPA YOU'RE PRETTY AND I LIKE YA

Terug
Bovenaan