Metaaldraad

Dank u om mijn interesse aan te wakkeren om dit eens op te zoeken.

Scroll even door naar deze comment en klik op de time stamps:

Ik vraag mij af hoeveel hamsters daar gesneuveld zijn. Dit kan toch niet serieus zijn 😂 😂

Wat the fuck is dat hahahaha 😂

Ik heb dan eindelijk nog eens een cover opgenomen eh 😅
Ik ben wel extreem onzeker/ontevreden over mijn cleane zang capaciteiten, dus volgende keer speel ik weer op safe en ga ik voor nog een Brave Murder Day nummer.

Zou je niet beter je zang apart opgenomen hebben ipv dat te combineren met gitaar?
Op zich vind ik het lang niet mis hoor, al mankeer je wel wat power en bereik maar goed dat probleem heeft Jonas Renkse uiteindelijk ook.
Ik zou meteen tekenen voor uw muzikale capaciteiten. Goede opnamekwaliteit ook.

Zou je niet beter je zang apart opgenomen hebben ipv dat te combineren met gitaar?
Op zich vind ik het lang niet mis hoor, al mankeer je wel wat power en bereik maar goed dat probleem heeft Jonas Renkse uiteindelijk ook.
Ik zou meteen tekenen voor uw muzikale capaciteiten. Goede opnamekwaliteit ook.
Njaah, ik prop graag alles in 4 kadertjes, heb al moeten foefelen om mezelf in sommige shots 2x in beeld te krijgen. Ik neem dus de zang liefst gewoon samen met de gitaar op. De zang apart opnemen zal niks helpen aan het feit dat cleane zang ver buiten mijn comfortzone ligt :p

Indrukwekkend dat je ook steeds een andere tshirt aan hebt.
Euh, dank u :p De opnames zijn gespreid over verschillende dagen. Verder is het al erg genoeg dat men 6x op mijn kop moet zien, dus als een ander shirt voor wat afwisseling kan zorgen...

dead butterflys van architects vind ik ook wel goed.

hopelijk terug een album zoals lost together lost forever

Ik heb dan eindelijk nog eens een cover opgenomen eh 😅
Ik ben wel extreem onzeker/ontevreden over mijn cleane zang capaciteiten, dus volgende keer speel ik weer op safe en ga ik voor nog een Brave Murder Day nummer.

Ik zag net dat Mike van Consouling het deelde op zijn facebook. 😁

Op 12 februari komt een nieuw album van Emptiness uit. Er staan reeds 3 singles op spotify.
Veel metal is er niet meer aan , maar de sfeer zit enorm goed.
LP is al ge pre-ordered.

Zou Knudde een kwelgeest zijn .:)

Het is Kludde (y)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag nieuw album uit van The Ruins of Beverast. Klinkt al veelbelovend. Hopelijk valt er nog veel uit te halen als ik nog doorgraaf. Exuvia was ook zo'n goudmijn imo, iedere luisterbeurt werd dat beter.

Vandaag nieuw album uit van The Ruins of Beverast. Klinkt al veelbelovend. Hopelijk valt er nog veel uit te halen als ik nog doorgraaf. Exuvia was ook zo'n goudmijn imo, iedere luisterbeurt werd dat beter.

Ook opgehad vandaag maar damn, ik heb precies altijd wat tijd nodig om in de man zijn albums te geraken. Gaat zeker nog paar keer de revue passeren alvast.

Uit van vandaag : Emptiness - Vide

Hier zat ik op te wachten. Het belooft een aparte beleving te worden, hopelijk ten goede
Ik vond de singles al veelbelovend, en de plaat is al onderweg :)

Ik vond de laatste slipknot albums eigenlijk ook best goed.
Iowa en Vol3 blijven favorietjes. Eigenlijk is All Hope Is Gone de enige plaat van hun die ik niet kan smaken.
Klopt, en die laatste 2 albums zijn eigenlijk best wel in orde

Laat ons zeggen dat het eerder door het stoppen met drinken - en drugs - was dat zijn stem terug beter tot zijn recht kwam.
Ik heb eigenlijk nooit die haat-liefde verhouding gesnapt met Corey Taylor of Slipknot in het algemeen. Was het doordat ze populairder kwamen dat iedereen plots anti-slipknot werd? Door het iets meer mainstream klinken van het sound misschien? 🤷‍♂️
Ik ben al sinds de beginperiode (zelfs nog met Colsfeni) fan en heb dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken - buiten een paar nummers (voornamelijk op All Hope Is Gone) vind ik het meeste ook nog steeds goed en ben ik het niet "ontgroeid" - als in: ligt vaak op in de auto. Zijn soloalbum daarentegen, dat is pas pure kak.

Het is wel niet door Slipknot, maar door het teloorgegane programma op TMF dat ik in de metal ben gerold - ben zelfs de naam van dat programma vergeten, met de "Andy van de buurtpolitie" look-a-like presentator. Bands als Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Children of Bodom (rip Laiho 😕), Soulfly, KoRn, Ill Niño, Soil & Soilwork, ... allemaal daar voor een eerste keer gehoord. Of wie herinnert er zich nog Belgische .calibre (sinds kort weer actief met Kill The Logo! )?
Tussendoor ook punk & hardcore meer en meer beginnen appreciëren (dankzij Groezrock heel wat mooie namen gezien)
Tegenwoordig kan ik nog steeds het hardere werk appreciëren (gaande van Gojira, Mastodon tot het oudere werk dat je kan bewonderen op pakweg Alcatraz) en voor de een of andere bizarre reden vind ik de laatste plaat van BMTH ook wel goed 🧐.

Het is wel niet door Slipknot, maar door het teloorgegane programma op TMF dat ik in de metal ben gerold - ben zelfs de naam van dat programma vergeten, met de "Andy van de buurtpolitie" look-a-like presentator.
Headbanger's Ball? Of was dat de MTV equivalent?

en voor de een of andere bizarre reden vind ik de laatste plaat van BMTH ook wel goed 🧐.
Ik ben na de eerste 2, 3 platen van BMTH echt helemaal mijn interesse verloren. Ik heb laatst die hele nieuwe plaat ook eens opgezet en dacht van 'njah, cava wel'. Niks goed en ik ga hem wellicht niet opnieuw luisteren. Maar beter dan de richting die ze ervoor hebben ingeslagen.

Laat ons zeggen dat het eerder door het stoppen met drinken - en drugs - was dat zijn stem terug beter tot zijn recht kwam.
Ik heb eigenlijk nooit die haat-liefde verhouding gesnapt met Corey Taylor of Slipknot in het algemeen. Was het doordat ze populairder kwamen dat iedereen plots anti-slipknot werd? Door het iets meer mainstream klinken van het sound misschien? 🤷‍♂️
Ik ben al sinds de beginperiode (zelfs nog met Colsfeni) fan en heb dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken - buiten een paar nummers (voornamelijk op All Hope Is Gone) vind ik het meeste ook nog steeds goed en ben ik het niet "ontgroeid" - als in: ligt vaak op in de auto. Zijn soloalbum daarentegen, dat is pas pure kak.

Het is wel niet door Slipknot, maar door het teloorgegane programma op TMF dat ik in de metal ben gerold - ben zelfs de naam van dat programma vergeten, met de "Andy van de buurtpolitie" look-a-like presentator. Bands als Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Children of Bodom (rip Laiho 😕), Soulfly, KoRn, Ill Niño, Soil & Soilwork, ... allemaal daar voor een eerste keer gehoord. Of wie herinnert er zich nog Belgische .calibre (sinds kort weer actief met Kill The Logo! )?
Tussendoor ook punk & hardcore meer en meer beginnen appreciëren (dankzij Groezrock heel wat mooie namen gezien)
Tegenwoordig kan ik nog steeds het hardere werk appreciëren (gaande van Gojira, Mastodon tot het oudere werk dat je kan bewonderen op pakweg Alcatraz) en voor de een of andere bizarre reden vind ik de laatste plaat van BMTH ook wel goed 🧐.
Wet & Wild he maat! :p Ik heb nog videocassettes vol opgenomen clips daarvan liggen.

Terug
Bovenaan