Metaaldraad

Nu paar nieuw singles beluisterd en dat ist inderdaad niet. Misschien zien dat ik cheap binnen kan met ticketswap want die andere 2 namen dat ik noemde lijken mij live wel echt de moeite
Ga gewoon naar de Lokerse feesten man. At the Gates speelt er Slaughter of the Soul integraal en ge krijgt er Judas Priest (Halford was fe-no-me-naal in Tilburg vorige week :bow: ), Lamb of God, Kreator en Brutus bij.

Ga gewoon naar de Lokerse feesten man. At the Gates speelt er Slaughter of the Soul integraal en ge krijgt er Judas Priest (Halford was fe-no-me-naal in Tilburg vorige week :bow: ), Lamb of God, Kreator en Brutus bij.
Dag erna om 6 uur uit mijn bed en Vilvoorde Lokeren is ook nen afstand he. Verder heb ik geen excuses want Halford is een god, al doet ge mij wel twijfelen

Laatst bewerkt:
Ik kijk enorm uit naar Lorna Shore op Alcatraz! Is normaal gezien ook mijn ding niet maar dit wil ik wel eens live zien... Gewoon al uit curieuziteit of hij dat live ook kan brengen want ik krijg echt kriebels (in a good way) als die vent zijn strot opentrekt.
Is ook mijn eerste band die met stip staat aangeduid.

In Flames vanaf The Jester Race tot en met Clayman. De beste plaat is Colony imo maar in zijn geheel echt een heel sterke reeks.

Live spelen ze enkel brol tegenwoordig dus echt de moeite niet.
Dit. 100%
Top 3 melodic death in die periode.
Maar live mag je al blij zijn als je Bullet Ride nog hoort. De enige keer dat ik ze nog goed vond was op Pukkelpop 2015 omdat ik toen ben gaan lopen bij Netsky en gewoon blij was om nog eens een gitaar te horen. Voor de rest al minstens 10 jaar teleurstellend.

Is ook mijn eerste band die met stip staat aangeduid.
Mocht ik u herkennen zou ik zeggen kzie u aan den toog want als ik u muzieksmaak hier wat volg gaan wij elkaar daar vaak tegen het lijf lopen.

Dit. 100%
Top 3 melodic death in die periode.
Maar live mag je al blij zijn als je Bullet Ride nog hoort. De enige keer dat ik ze nog goed vond was op Pukkelpop 2015 omdat ik toen ben gaan lopen bij Netsky en gewoon blij was om nog eens een gitaar te horen. Voor de rest al minstens 10 jaar teleurstellend.

Mocht ik u herkennen zou ik zeggen kzie u aan den toog want als ik u muzieksmaak hier wat volg gaan wij elkaar daar vaak tegen het lijf lopen.
Mijn muzieksmaak is heel divers =) Wat vooral op Graspop grote clashes oplevert.

Op Alcatraz gelukkig maar 2 bands tegelijkertijd. Ik post hier nog wel een omschrijving van mijn klederdracht en dan brengen we die pint in orde :)

Paar keer aan Ashes of the wake begonnen maar vond het vaak te traag. Toch nog maar is opzetten en As the palaces burn opzetten. Ga Brutus dan wel 2 keer zien op halfjaar tijd maar das geen straf zoals dat met Electric Callboy wel zou zijn

@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield ik moet nu wel toegeven dat de laatste twee In Flames singles een grandioze return to form zijn na 15 jaar slechte muziek te maken, tot mijn enorme verbazing. What the fuck. :unsure:
Zal er mij nog wel in verdiepen dan en de setlists van de tour afwachten, al zou ik nog steeds vooral voor orbit culture gaan want die hun Nija plaat heeft mij omvergeblazen. Die zouden ook nog met een plaat maken dit jaar daar kijk ik wel naar uit

Ik ga er zijn..

Alleja, wegens familiale verplichtingen ga ik At The Gates, Brutus en Sloper moeten missen, maar vanaf 19u ongeveer loop ik er rond.

Terug
Bovenaan