Bigbuddha
Active member
Vind ik eigenlijk een zeer arrogant en respectloze actie.Zijn er veel mensen die dat doen, eigen wijn meenemen op restaurant?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik eigenlijk een zeer arrogant en respectloze actie.Zijn er veel mensen die dat doen, eigen wijn meenemen op restaurant?
Is natuurlijk wel een pak goedkoper. Bij mijn volgend restaurantbezoek neem ik mijn dessert en mayonaise ook mee, schandalig hoeveel geld ze daar soms voor durven vragen.Vind ik eigenlijk een zeer arrogant en respectloze actie.
Thuis eten is nog goedkoperIs natuurlijk wel een pak goedkoper. Bij mijn volgend restaurantbezoek neem ik mijn dessert en mayonaise ook mee, schandalig hoeveel geld ze daar soms voor durven vragen.

Dat wordt nog gedaan jaZijn er veel mensen die dat doen, eigen wijn meenemen op restaurant?
naar de cinema, steevast ook zelf drinken en chips bij. Scheelt weer 20€..Zijn er veel mensen die dat doen, eigen wijn meenemen op restaurant?
nog NOOIT van gehoord, als je serieus bent mag dit gerust een apart topic zijn met een pollZelf fles wijn meenemen wordt zeker gedaan en is gewoon aanvaard hoor.
Ik heb dit eind jaren 90 nog geleerd op de hotelschool.nog NOOIT van gehoord, als je serieus bent mag dit gerust een apart topic zijn met een poll
Klopt idd, vond het ook al raarBen ik de enige die het in de begingeneriek elke aflevering opnieuw raar vindt dat die Olivier van Genk een rauwe zalm over zijn schouder gooit alsof het een keukenhanddoek is? (Ben nu eens gaan terugspoelen om te kijken of ik me echt niet vergis, maar het is echt een zalm.)

Klinkt zeker interessant, valt wel te overwegen de volgende keer.€10 betalen om zélf een goede fles wijn mee te brengen, klinkt interessant maar ik zou het niet durven

Die stukjes tussen Axel en Maxine waren wel mega cringe.
"Wat een mooie armband heb jij!"
"Die heb ik gekregen van mijn lover. Het gaat over hoe graag ik naakt ben bij mijn lover. Ah, maar dat ben jij!"
"Wat vind ik het fijn dat je mijn armband draagt!"
Verkoopt Axel juwelen of zo en was dit ook product placement?
Terecht ook denk ik. Waren ook veruit het zwakste. Als volgende zou Gent eruit moeten imo. Cijfers zijn/waren dramatisch en Ruslan is niet eens de chef. Dat houdt geen steek voor mij. Zo kan iedereen meedoen met ‘Mijn restaurant’.Exit Genk, Antwerpen kan er nog enkele weken aan breien.
Volgens het schema zou het op donderdag 25 december eindigen, maar met de kerstvakantie zal het mss dinsdag 30 december worden.Wanneer is de finale eigl ?
Kortrijk toch topfavoriet denk ik, wat wint de winnaar dan eigl ? Een eigen restaurant of gewoon een geldprijs?Volgens het schema zou het op donderdag 25 december eindigen, maar met de kerstvakantie zal het mss dinsdag 30 december worden.
Ik denk dat het Gent vs Kortrijk wordt, die van Antwerpen trekken niet genoeg fans (of hate watchers).