Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben normaal ook iemand die snel zou zeggen, hup hup, even doorbijten... Maar je zag duidelijk dat er die gast op 't einde van zijn latijn zat. Vond het dan wat vreemd dat de jury-chef nogal hard doordramde op "niet zagen, gewoon doordoen". Moest een peptalk zijn, maar het hielp niet echt. Migraine is ook niet te onderschatten. Zelf geen last van, maar een collega gehad die daar ook mee sukkelde... En da's niet gewoon een "beetje" hoofdpijn.Die ene gastheer in Gent wandelt richting burn-out. Zijn wallen waren ongezien toen hij daar naar buiten stapte. Ik zie die nog crashen.
Gent = Datcha ... zal Vonk VS Lucien worden (wat ik ook vermoed). Er gaan mensen zijn die als de winnaar bekend is in een zwart gat vallen, van de ene op de andere dag van top van uw kunnen naar stilstand naar niets doen!!!Het wordt Datcha vs Lucien, wss zal Gent dan sluiten volgende week donderdag.
Klopt, Marcelo heeft duidelijk zijn roeping gemist als ambassadeur van Eneco. Terug naar de dagelijkse sleur van zijn potten en pannen zal een pittige worden.Gent = Datcha ... zal Vonk VS Lucien worden (wat ik ook vermoed). Er gaan mensen zijn die als de winnaar bekend is in een zwart gat vallen, van de ene op de andere dag van top van uw kunnen naar stilstand naar niets doen!!!
En de andere helft van de duo's is dan wel weer ça va dus ik wil die dan de winst niet misgunnen. De jongens uit Genk vond ik dan wel weer top maar die hadden het qua restaurant runnen wel veel minder onder de knie.ja, stond in één van hun interviews -> ze logeren in de buurtDie Maarten woonde in Blankenberge, dus ik mag hopen (en veronderstel van wel) dat die ergens in de buurt van het restaurant woont want als die elke avond nog naar de kust mag bollen...
Inderdaad -> kunnen ze hem ook niet gebruiken als presentator voor Blind Getrouwd? zou zoveel beter zijn !Los daarvan: Wim Opbrouck, fan-tas-tische presentator. Ik hoop dat Lucien wint.
Die hapjes van de Lidl op de drink van VonkIk hoop dat er volgend jaar meer budget is voor dit programma, zodat ze die achterlijke reclamestukken er uit kunnen smijten. Dit breekt zoveel af aan het format.
Gaan ze in het midden van de aflevering nu echt een bezoek aan de Lidl ÉN de Ikea steken? Dit is echt belachelijk en zo spijtig.
Los daarvan: Wim Opbrouck, fan-tas-tische presentator. Ik hoop dat Lucien wint.