Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon goed! Zat voorheen bij proximus, en merk geen verschil.Wat zijn de ervaring bij MV bij smartphone gebruik, goede of slechte verbinding?
Blij om te horen!Gewoon goed! Zat voorheen bij proximus, en merk geen verschil.
Ik heb een toestel met dual sim en een Proximus en Mobile Vikings sim erin.Niet alleen in theorie, je gebruikt gewoon het Proximusnetwerk, er is geen verschil. Enige wat zou kunnen voorvallen is dat bij overbelasting van de antenne er prioriteit wordt gegeven aan Proximusklanten.
Ook Yoin en Scarlet bvb. zitten op het Proximusnetwerk.
Een ping van 1-3 ms is idd niet realistisch. Dat haal je op een intern netwerk, niet over internet met een hoop routering ertussen.Ik ben licht teleurgesteld in de hoge ping? Ik had gehoopt op 1-3 ms? Ik zit in een nieuwbouw, op 2 meter van een WiFi 6 accespoint. overdrijf ik?
Ik ben indertijd van Proximus naar MV gegaan en zeker tevreden. Hier is internet sowieso wel traag, maar merk geen verschil tussen de 2. MV gebruikt ook Proximus lijnen en routers he.Zijn er hier nog mensen die Mobile Vikings internet gebruiken en tevreden van zijn? Aan het overwegen om over te stappen van Proximus naar Mobile Vikings wat in principe zo'n kleine 100 euro op jaar basis zou besparen en je op papier sneller internet zou hebben.
Via welke netwerken zitten edpnet en Yoin?Wat betreft gsm abonnementen deze zomer het abonnement van de zoon weggehaald bij Mobile Vikings, hun prijzen zijn daar absoluut niet meer competitief.
Qua internet aan het overwegen ook te vertrekken. Niet dat het slecht werkt maar er zijn betere deals te vinden (Scarlet, zeker met hun recente upgrade qua snelheden, EDPnet, Yoin).
Op de VDSL lijnen van Proximus, of fiber waar er ligt.Via welke netwerken zitten edpnet en Yoin?
Dus dat is eigenlijk hetzelfde qua snelheid als MV? Ik ben een leek op dat vlakOp de VDSL lijnen van Proximus, of fiber waar er ligt.

De maximaal mogelijke snelheid op uw lijn is altijd hetzelfde. Sommige providers zetten er wel een kunstmatige cap op waar je niet over kan, soms afhankelijk van het type abonnement dat je afneemt. Bij EDPnet (VDSL XL) en yoin krijg je altijd de maximumsnelheid, bij Scarlet is de upload tegenwoordig max. 20 mbit bij hun loco abonnement (hun poco internet is zelfs het bekijken niet waard, EDPnet VDSL XS idem).Dus dat is eigenlijk hetzelfde qua snelheid als MV? Ik ben een leek op dat vlak![]()