Ben echt blij dat er nog een partij is die inzet op de auto. Zoals hier eerder aangegeven door enkelen wordt de auto overal weggepest. Belachelijk lage snelheidslimieten, rijvakken die verdwijnen, inhaalverboden waar ze totaal geen nut hebben, knips om wat files bij te creëren, ... Het eigenlijke probleem is de overbevolking en niet de wagen. En dat is ook iets waar het Vlaams Belang op inzet.
Het is hier veel te slecht weer om dagelijks de fiets te nemen. Toen ik als puber naar school moest ging ik met de fiets uit noodzaak, aangezien ik geen rijbewijs had. Van de dag dat ik 18 werd had ik m'n rijbewijs en ging ik met m'n wagen naar school. Ik ging/ga er zelf voor werken en we leven in een welvarend land dus ik denk wel dat ik me dat beetje luxe dan mag permitteren om droog en warm op m'n locatie aan te komen. Openbaar vervoer heb ik in het begin van mijn carrière 2 weken volgehouden en toen was ik het strontzat met al die marginalen. Roepen, stinken, luidruchtig zingen, hoesten in m'n gezicht, ... Alles wat een normaal mens niet zou doen in een treinwagon/bus/tram werd toch gedaan.
Ieder z'n ding, maar voor mij is er geen alternatief voor de wagen. Dat ze het probleem oplossen bij de bron: begin mensen terug uit te wijzen en laat nieuwe mensen niet binnen. Dan krijg je misschien ineens wat veiliger verkeer, want de mensen die hier nieuw zijn wanen zich soms nog in het verkeer op een ander continent. Niet dat Belgen goed kunnen rijden, maar het is alleszins voorspelbaarder gedrag.