Moeilijkste / frustrerendste levels ooit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 451

Guest
QUICKMAN level in MEGA MAN 2 .
moest je van boven naar beneden laten vallen, en die beams ontwijken... nu valt het al bij al nog mee, is gewoon kwestie van ze vanbuiten te leren, want dodgen lukt gewoon niet. maar als klein manneke toen dit spel uit kwam echt ontzettend veel op gevloekt.

T2: judgement day. Level waar je die truck moest beschermen
helaas speelde ik die game pas later op PC (via MAME32, want is nooit officieel uitgekomen als pc game), en het probleem hierbij was geen mouse support.
dus moest je schieten met je pijltjes die gun point zo bewegen... was niet te doen gewoon.
probleem was dat links boven het scherm telkens een vliegtuig kwam , en vlak daarna rechts beneden een auto, deze constant in een loop na elkaar, dat je gewoon geen tijd had om van linksboven, naar rechts beneden met je toetsen te geraken. gevolg: die truck was telkens geitekaas :D

Need for speed : heerlijke game dit,
maar laatste level waar je die 40 kilometer lange endurance moest doen met die polities achter je, was mij toch wat te gek.
probleem in die game was dat je je auto's niet kon verkopen.
gevolg: ik had enkele leuke lambo's en ferrari's opt eind, maar eigenlijk had je beter maar 1 van die wagens, maar dan wel fully upgraded...
gevolg 2: had geen geld meer om mn bestaande wagens te upgraden, waardoor ze vrij snel damaged waren, en ik dit level nooit kon uitspelen.
ja je zou kunnen missies opnieuw spelen, voor nieuw geld, maar ja... nog niet toe gekomen :)

Gta San Andreas dat je met die telegeleide rothelicopter die vrachtwagens moest volgen.

Door die missie heb ik dat spel nooit uitgespeeld 🤬🤬🤬

Just Cause 4; halverwege was ik het beu om altijd 7 knoppen op random plaatsen op een basis binnen een bepaalde tijd af te drukken en altijd net te laat te komen. Ik dacht een shooter te spelen, geen parkour game.

1. Battletoads ... dat SCHIJT Turbo Tunnel level
2. Punch Out ... dieje FUCKING Mike Tyson
3. Mafia ... dieje SHIT race die ge MOET halen
4. Driver ... dieje KLOTE trein die ge moet volgen (of zelfs gewoon diene ACHTERLIJKE tutorial in de garage)

En als gewoon games die moeilijk zijn by design mogen (in no particular order:
  • Battletoads ... again
  • Ninja Gaiden Black & 2
  • Cuphead
  • Super Meat Boy
  • I Wanna Be the guy (the movie of the game of zoiets)
Waarschijnlijk de Souls series ook, maar die heb ik (tot mijn spijt) nog nooit gespeeld.

/Close thread?

Inderdaad, T2 Judgement Day Arcade Game op de Genesis.
Eénmaal voorbij geraakt, samen met mijn toenmalige kameraad, elk met een Menacer.
Het onderwater level van Sonic 1 op de Genesis.
Het hele spel Streets Of Rage 3, zelfs in co-op.
Battletoads Turbo Tunnel ook zeker, proberen en blijven proberen. Misschien 2-3 zonder te sterven doorheen geraakt.
Wipeout 2097, de laatste vier tracks:
Sommige bazen uit Axiom Verge zijn ook best pittig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow the damn train. Nog steeds nachtmerries daarvan.
Follow the train had je toch in gta 4, 100 procent zeker. dat was een skytrain / metro , die je met uw auto moest achtervolgen. en soms was je hem kwijt omdat die tussen de huizen ging... best frustrerend.

Ornstein & Smough in Dark Souls was de eerste keer dat ik mij echt kapot gefrustreerd heb in een spel.

Recenter: die levels in Ori & The Blind Forest waar je ellenlange stukken naar boven moet gaan na het activeren van het water/wind element en er 0 margin for error is of je mag gans opnieuw beginnen.

Hmm. Celeste C-Sides, eerste keer Shrine of Amana (DS2) als je de enemy placement nog niet kent, of zo goed als alles in Ghosts ‘n Goblins.

Need for speed: The Run
De moeilijkste platinum die ik ooit gehaald heb. Gouden medailles halen met de challenge series was heel moeilijk het kleinste foutje werd genadeloos afgestraft.

Bloodborne: Boss fight Martyr Logarius had ik het meeste moeite mee van alle bosses.

Spec Ops The Line: Uit spelen op Fubar moeilijkheid met een domme AI kan zeer frustrerend zijn.

De miltank bossfight in pokemon silver/gold >.<
De eerste drie maanden dat ik pokémon silver had geraakte ik niet door dat bos tussen de tweede en de derde gym.
Heel dat gedoe met die farfetch'd zoeken en dan terug gaan naar de eigenaar om HM Cut te krijgen was verdomme niet simpel als manneke van een jaar of 7 die geen Engels kon. Heb denk ik drie keer uit frustratie new game gestart tot ik er op goed geluk toch eens doorheen geraakt ben.

Terug
Bovenaan