mogelijkheid om ANONIEM iets te posten

TRUMP

Active member
Ik weet het wel, het is op zich een "anoniem" forum, maar toch zijn er hier wel al wat mensen die elkaar al hebben gezien of kennen in het echt.

Op FB kan je bv in vele groepen al "anoniem" een vraag stellen.

Het zou , voor bepaalde zaken die je niet wil gelinkt zien aan je username, ook een mogelijkheid kunnen zijn, om dit hier te implementeren?

Vandaag de vraag dus..

Ik kan mij vergissen maar dacht dat het in specifieke gevallen mogelijk was om de moderatie te vragen een tweede account te kunnen hebben voor dit soort zaken? Heb ik hier alleszins al een paar keer zien passeren in het verleden in bepaalde topics.

Hoe dan ? Het form werkt nu eenmaal met een login en wachtwoord.
FB toch ook?

Gewoon als je een topic opent, heb je 2 knoppen: "posten", of "posten als anoniem".
Toch veel groepen waar ik lid van ben op FB, hebben die mogelijkheid.

Ik kan mij vergissen maar dacht dat het in specifieke gevallen mogelijk was om de moderatie te vragen een tweede account te kunnen hebben voor dit soort zaken? Heb ik hier alleszins al een paar keer zien passeren in het verleden in bepaalde topics.
Dit, dus. Ik heb dat ook al een aantal keer zien gebeuren, maar je moet het wel goed onderbouwen want anders gaat iedereen dat te pas en te onpas beginnen doen.

Ik weet het wel, het is op zich een "anoniem" forum, maar toch zijn er hier wel al wat mensen die elkaar al hebben gezien of kennen in het echt.

Op FB kan je bv in vele groepen al "anoniem" een vraag stellen.

Het zou , voor bepaalde zaken die je niet wil gelinkt zien aan je username, ook een mogelijkheid kunnen zijn, om dit hier te implementeren?

Vandaag de vraag dus..
Je mag een dubbelaccount aanvragen, dan geef je ons gewoon mee waarom en waar je ermee gaat posten, en de naam van het dubbelaccount. Het is dan de bedoeling dat dat alleen voor die vraag gebruikt wordt uiteraard. Het probleem met alle andere vormen van anoniem posten is het feit dat je wel heel makkelijk warns kunt ontlopen zo. Of niet, en dan is je anonimiteit ook ineens weg: Anoniem3 krijgt een warn en tegelijk is gebruiker TRUMP ineens geband, bijvoorbeeld :)

Anoniem3 krijgt een warn en tegelijk is gebruiker TRUMP ineens geband
(of omgekeerd, valt inderdaad superhard op)

Maar ook technisch gezien is het een huzarenstukje om dat volledig waterdicht voor elkaar te krijgen. Ik heb een up-to-date betalende add-on teruggevonden die zoiets kan "fixen" maar als ik in de history zie hoe onstabiel die is (zeker in combinatie met andere add-ons) en zo de originele gebruikers kan lekken via diverse wegen, dat lijkt me echt niet fijn voor die gebruiker in kwestie.

De oplossing van hierboven is dan een pak veiliger :)

Op fb laten ook heel wat groepen dat niet toe omdat er misbruik van wordt gemaakt. Hier met zo'n beperkt publiek, waar je vaak aan een poststijl al kan zien wie het is, zou me dat geen meerwaarde lijken.

Dit, dus. Ik heb dat ook al een aantal keer zien gebeuren, maar je moet het wel goed onderbouwen want anders gaat iedereen dat te pas en te onpas beginnen doen.

Toch lijkt het mij wat lastig te controleren als BG: inloggen met gebruik van een ander ipnummer (en dat dan wel blijven gebruiken) … hoe kom je er dan nog achter? Gewoon vragen is natuurlijk wel zo netjes en heeft de voorkeur natuurlijk. Maar het lijkt mij best lastig te controleren, dan wel tegen te gaan.

Toch lijkt het mij wat lastig te controleren als BG: inloggen met gebruik van een ander ipnummer (en dat dan wel blijven gebruiken) … hoe kom je er dan nog achter? Gewoon vragen is natuurlijk wel zo netjes en heeft de voorkeur natuurlijk. Maar het lijkt mij best lastig te controleren, dan wel tegen te gaan.
Een ander emailadres en username is voldoende. Op welke manieren we niet-toegelaten dubbels opsporen, gaan we uiteraard niet delen :D maar gewoon vragen heeft dus niet 'de voorkeur', het is de enige manier die toegelaten is. Een andere manier zal leiden tot 30 strafpunten voor het dubbelaccount en 6 voor het bestaande.

Op fb laten ook heel wat groepen dat niet toe omdat er misbruik van wordt gemaakt. Hier met zo'n beperkt publiek, waar je vaak aan een poststijl al kan zien wie het is, zou me dat geen meerwaarde lijken.
Als het een vraag betreft over glory holes in Thailand of een massage door een shemale, dan kan het door om het even welke forumgebruiker komen.
Gewoon schrijfstijl wat aanpassen effectief.

Een ander emailadres en username is voldoende. Op welke manieren we niet-toegelaten dubbels opsporen, gaan we uiteraard niet delen :D maar gewoon vragen heeft dus niet 'de voorkeur', het is de enige manier die toegelaten is. Een andere manier zal leiden tot 30 strafpunten voor het dubbelaccount en 6 voor het bestaande.
Voel me net als forumlid gereduceerd tot een kleuter die in de strafhoek het fruit moet eten. En dat terwijl ik ondertussen langer volwassen ben dan kind.

Zal wel niet de bedoeling zijn hoor maar is wel de uitwerking.

Voel me net als forumlid gereduceerd tot een kleuter die in de strafhoek het fruit moet eten. En dat terwijl ik ondertussen langer volwassen ben dan kind.

Zal wel niet de bedoeling zijn hoor maar is wel de uitwerking.
Uiteraard niet de bedoeling, maar je geeft advies dat een warn kan opleveren. Ik wil liever voorkomen dan genezen, meer niet!

Uiteraard niet de bedoeling, maar je geeft advies dat een warn kan opleveren. Ik wil liever voorkomen dan genezen, meer niet!

Oh, maar dat bedoel ik niet hoor.. dat is helemaal prima. Het gaat om de strafpunten. Misschien is het wel nodig hoor en wie weet is er niets beters maar ….

Terug
Bovenaan