Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oude leuze van 9 lives waar ge voor gebanned kom worden. Goede oude tijd.

wat een faal![]()
![]()
Edit: die stomme host heeft die foto gedraaid![]()
En wat moet dat voorstellen?![]()
![]()
Edit: die stomme host heeft die foto gedraaid![]()
U mist de ancienniteit preciesEn wat moet dat voorstellen?
De zwamcianniteit dan, bij het forum was ik van het beginU mist de ancienniteit precies

Op veel te warme zomerdagen ergens binnenkomen:
"En, kunt ge u verwarmen??" (Best met sappig denderstreek dialect, maar mijn dialect-schrijf skills zijn te beperkt).
Hoezo heeft niemand deze nog niet gepost:
*komt random horeca-/winkelzaak binnen met buitentemperaturen onder 0 of boven 25*
"HA HA, AMAI, KUNDE U VERWARMEN, HA HA"

Vorige paginaHoezo heeft niemand deze nog niet gepost:
*komt random horeca-/winkelzaak binnen met buitentemperaturen onder 0 of boven 25*

What happened to you, KQ, you used to be on top of things.Hoezo heeft niemand deze nog niet gepost:
Lijkt mij dat waar gij werkt gewoon een bende arrogante, oppervlakkige eikels bijeen zitten."Kom binnen en zet u, ge moet hier niet werken!"
"Kom binnen en geeft er enen!"
Eentje die op het werk nogal vaak wordt herhaald op een maandagochtend, tot wanneer er uiteindelijk iemand plooit: "Ah..., geen koffiekoeken mee?"
De ene mannelijke collega tegen de andere: "Ah schoon schoenen, hadden ze die ook voor mannen?"
Als je even niet bij de kapper bent geweest: "Is uwe kapper dood misschien?"
Als je dan toch bij de kapper bent geweest: "Schoon coupe, wanneer gaan ze er aan verder doen??" Of beter "Ge hebt hem toch een proces aangedaan he?" *bulderlach*![]()
What happened to you, KQ, you used to be on top of things.

Of teveel dingen die on top of u zijn misschienToo many things to be on top of maybe![]()
![]()

*Finger guns*Too many things to be on top of maybe![]()
![]()
Shots fired!Lijkt mij dat waar gij werkt gewoon een bende arrogante, oppervlakkige eikels bijeen zitten.