Moppen en oneliners waar je enkel uit sociale beleefdheid mee lacht.

DB94-F630-0804-403-C-A2-B0-B526009-B6-D48.jpg

010-AA24-D-4207-4098-A133-CA4-A6-EC90313.jpg

Edit: die stomme host heeft die foto gedraaid :s

Laatst bewerkt:
Hoezo heeft niemand deze nog niet gepost:

*komt random horeca-/winkelzaak binnen met buitentemperaturen onder 0 of boven 25*

"HA HA, AMAI, KUNDE U VERWARMEN, HA HA"
Vorige pagina 🙃
Hoewel ik da zelf nog nooit gehoord heb. Mijn domme ik zou nog uit naïviteit durven antwoorden "ja ma tis warm buiten ze?"

"Kom binnen en zet u, ge moet hier niet werken!"

"Kom binnen en geeft er enen!"

Eentje die op het werk nogal vaak wordt herhaald op een maandagochtend, tot wanneer er uiteindelijk iemand plooit: "Ah..., geen koffiekoeken mee?"

De ene mannelijke collega tegen de andere: "Ah schoon schoenen, hadden ze die ook voor mannen?"

Als je even niet bij de kapper bent geweest: "Is uwe kapper dood misschien?"
Als je dan toch bij de kapper bent geweest: "Schoon coupe, wanneer gaan ze er aan verder doen??" Of beter "Ge hebt hem toch een proces aangedaan he?" *bulderlach* :sop:

Hoezo heeft niemand deze nog niet gepost:

*komt random horeca-/winkelzaak binnen met buitentemperaturen onder 0 of boven 25*

"HA HA, AMAI, KUNDE U VERWARMEN, HA HA"
What happened to you, KQ, you used to be on top of things.

"Kom binnen en zet u, ge moet hier niet werken!"

"Kom binnen en geeft er enen!"

Eentje die op het werk nogal vaak wordt herhaald op een maandagochtend, tot wanneer er uiteindelijk iemand plooit: "Ah..., geen koffiekoeken mee?"

De ene mannelijke collega tegen de andere: "Ah schoon schoenen, hadden ze die ook voor mannen?"

Als je even niet bij de kapper bent geweest: "Is uwe kapper dood misschien?"
Als je dan toch bij de kapper bent geweest: "Schoon coupe, wanneer gaan ze er aan verder doen??" Of beter "Ge hebt hem toch een proces aangedaan he?" *bulderlach* :sop:
Lijkt mij dat waar gij werkt gewoon een bende arrogante, oppervlakkige eikels bijeen zitten.

Momenteel niet echt van toepassing, maar vroeger als iemand wat later op het werk binnenkwam dan gewoonlijk: "wa ist, nen halven dag?" of wanneer iemand wat deftiger gekleed was dan gewoonlijk: "wa ist, gade solliciteren?"

Terug
Bovenaan