Moppen en oneliners waar je enkel uit sociale beleefdheid mee lacht.

Wanneer ge het meest idiote jobke doet en uw luie collega er op staat te kijken:

"amai, nu zien we u eens werken"

Bij mijn bakker doen ze niet van smalltalk, die hebben te veel klanten en 't moet vooruit gaan. Mijn beenhouwer is zo'n typische volksbeenhouwer die daar al letterlijk veertig jaar zaak houdt en waar ge op eender welk uur van de dag vijf jaar buiten moet wachten omdat er een paar bomma's een schelleke van elk mogelijk toespijs moeten hebben en ondertussen heel hun leven en dat van hun kinderen en kleinkinderen zitten te vertellen.

Maar wel goei vleesekes.

iemand een gelukkige verjaardag wensen en dan wanneer het eigenlijk niet gepast is (bv bij kinderen) er achterna zeggen:

"en niet te zat hè"

In pré-coronatijden op kantoor:

"Ik ga koffie halen, kan ik voor iemand nog iets meenemen?"
"Ja voor mij een pintje, Duvel, whiskey,... aub en ge moogt voor uzelf ook nog iets meenemen"

Als mijn vrouw vraagt waar ik iets gehaald/gekocht hebt dan antwoord ik soms: "bij de bakker/beenhouwer/...." terwijl dit natuurlijk dan gaat over items die daar niet verkocht worden

hilarisch :unsure:

Als mijn vrouw vraagt waar ik iets gehaald/gekocht hebt dan antwoord ik soms: "bij de bakker/beenhouwer/...." terwijl dit natuurlijk dan gaat over items die daar niet verkocht worden

hilarisch :unsure:
guilty aan dezelfde hilarische mop. wel een geluk dat ik tegenwoordig veel via internet koop en dus zo geen moppen meer moet maken. :unsure:

Terug
Bovenaan