Welke afleveringen bedoel je ? Zijn die recent ?
Ik ken de Raf toevallig persoonlijk dus ben wel eens benieuwd.

O ja, ik vind Jeroen Baert geweldig in Nerdland. Daar komt hij het best tot zijn recht, de crossover was in theorie een goed plan met Jelle, Xander, Jeroen en dan de serieuze typ Peter maar het kwam daar echt niet vlot op gang. Kan gebeuren.
Nee, ik scroll gewoon door de afleveringen. Als het een interessante gast is, beluister ik de aflevering. Ook de afleveringen als hij specifiek iemand gaat interviewen zijn doorgaans tof.
Ik heb gemerkt dat het voor mij niet zo interessant is als het enkel Xander, Dimi en Gilles onder elkaar zijn.

Gaat specifiek om deze aflevering:

Nee, ik scroll gewoon door de afleveringen. Als het een interessante gast is, beluister ik de aflevering. Ook de afleveringen als hij specifiek iemand gaat interviewen zijn doorgaans tof.
Ik heb gemerkt dat het voor mij niet zo interessant is als het enkel Xander, Dimi en Gilles onder elkaar zijn.

Gaat specifiek om deze aflevering:
Gisteren beluisterd. Raf blijft toch echt een droge kl*. Geniaal

Ben zelf van het Meetjesland en dit was echt de beste podcast die ik ooit heb beluisterd.
1u30 lang platgelegen, vraag me nu wel af ... deel 1 & 2 ? Ik zie enkel #268
Er is gewoon te weinig meetjeslands op de tv.

Tijd dat Lieven Scheire en Jonas Geirnaert nog eens iets in het meetjeslands maken!

'Fokke heeft afgelopen jaar beslist om geen contact meer te houden met mij dus ik ben niet meer betrokken in zijn producties of café The Joker. Dat is een jammere zaak maar zijn keuze'

Vreemd toch allemaal
Zijn leven lijkt meer en meer op een aaneenschakeling van zulke akkefietjes
Er zal ongetwijfeld ook een andere kant van het verhaal zijn.

Laatst bewerkt:
Mis Xander wel niet in de film/serie podcast. Kwam daar altijd met de raarste dingen af. Alsof die zich wat wou profileren. Dan liever de bezetting van nu. Zelfs Alex, als die een beetje normaal doet. Die pop pol van 3/4? Jaar geleden was voor mij de slechtste podcast ooit gemaakt. Allemaal dankzij een onuitstaanbare Alex die wat te weinig had opgetreden die periode.

'Fokke heeft afgelopen jaar beslist om geen contact meer te houden met mij dus ik ben niet meer betrokken in zijn producties of café The Joker. Dat is een jammere zaak maar zijn keuze'

Vreemd toch allemaal
Zijn leven lijkt meer en meer op een aaneenschakeling van zulke akkefietjes
Er zal ongetwijfeld ook een andere kant van het verhaal zijn.
Zit Dag Allemaal er al bovenop? :unsure:

Ja, vreemd hoe het kan lopen hé, want leken toch al lang 2 handen op 1 buik.

Terug
Bovenaan