Mis Xander wel niet in de film/serie podcast. Kwam daar altijd met de raarste dingen af. Alsof die zich wat wou profileren. Dan liever de bezetting van nu. Zelfs Alex, als die een beetje normaal doet. Die pop pol van 3/4? Jaar geleden was voor mij de slechtste podcast ooit gemaakt. Allemaal dankzij een onuitstaanbare Alex die wat te weinig had opgetreden die periode.
What we need is more naked tits on the screen!

Ik vond die wel funny en ja hij had inderdaad te weinig opgetreden toen. Was januari 2022 toen we allemaal in die laatste semi-lockdown zaten.

Xander zen keuzes waren vooral heel popcultuur gericht en gingen in tegen wat bon ton was om goed te vinden. Keuzes zijn niet perse raar vooral heel begrijpelijk voor iemand die is opgegroeid in het meetjesland met vooral popcultuur.

Laatst bewerkt:
Ik vond die wel funny en ja hij had inderdaad te weinig opgetreden toen. Was januari 2022 toen we allemaal in die laatste semi-lockdown zaten.

Xander zen keuzes waren vooral heel popcultuur gericht en gingen in tegen wat bon ton was om goed te vinden. Keuzes zijn niet perse raar vooral heel begrijpelijk voor iemand die is opgegroeid in het meetjesland met vooral popcultuur.
Popcultuur? Zaten toch heel obscure zaken tussen ook.
Geen idee wat dat allemaal met het Meetjesland te maken zou hebben.

Je kan dat 1 keer funny vinden, maar dat was er toch zwaar over. Dat tweede deel bleef hij maar gaan, de grote one man show vol slechte vervelende “moppen”. Met daar altijd zijnen sorry achter.

Popcultuur? Zaten toch heel obscure zaken tussen ook.
Geen idee wat dat allemaal met het Meetjesland te maken zou hebben.

Je kan dat 1 keer funny vinden, maar dat was er toch zwaar over. Dat tweede deel bleef hij maar gaan, de grote one man show vol slechte vervelende “moppen”. Met daar altijd zijnen sorry achter.
Met meetjesland bedoel ik vooral zijn marginale jeugd

Mis Xander wel niet in de film/serie podcast. Kwam daar altijd met de raarste dingen af. Alsof die zich wat wou profileren. Dan liever de bezetting van nu. Zelfs Alex, als die een beetje normaal doet. Die pop pol van 3/4? Jaar geleden was voor mij de slechtste podcast ooit gemaakt. Allemaal dankzij een onuitstaanbare Alex die wat te weinig had opgetreden die periode.

Dit was de "Mosselfok poll" uit Mosselen0130?

Wordt dit nu onder de Fokcast-vlag verdergezet?

(Ik ben vorige week begonnen met de Fokcast, zit aan ep10 nu)

Aleee, ik vond Xander juist een ideale gast in de film en serie podcasts van Fokke. Had tenminste eens iets gezien dat een beetje afweek van de normale vlaamse film / tv kijker.

Ja, de laatste aflevering ging over de beste films van 2024 met Alex, Sven De Ridder en Jan Verheyen.
20 minuten ver ondertussen. Alex voorlopig weer storend met zijn slechte "moppen", maar Sven en Jan wel een meerwaarde. Ook gewoon grote fan van zo lijstjes. Kan ik nog wat films inhalen die ik heb gemist.

Vandaag ook de TV serie lijst podcast online gekomen heb ik gezien.

Ik vond de beste films- aflevering echt zeer genietbaar. Jammer dat Xander niet meer op goede voet leeft met Fokke, maar zijn onze zaken natuurlijk niet.

En ik blijf nog steeds niet snappen waarom je een podcast beluistert wanneer je al op voorhand weet dat je je aan een persoon gaat storen.

En ik blijf nog steeds niet snappen waarom je een podcast beluistert wanneer je al op voorhand weet dat je je aan een persoon gaat storen.
Omdat het onderwerp en de andere personen wel interessant zijn? :sarcastic:
En Alex is dan ook nog eens niet altijd irritant. Al is met publiek en andere mensen die grappiger zijn dan hem de kans wel heel groot. :)

Ik snap trouwens niet dat mensen zich daar totaal niet aan ergeren, of zelfs "funny" vinden. ;) :)

Omdat het onderwerp en de andere personen wel interessant zijn? :sarcastic:
Dan zijn er toch nog tig andere podcasts (Gremlins Back to Back bijvoorbeeld) waar je wel van kan genieten? Om het met je favoriete emoji's te zeggen: :sarcastic::unsure::sarcastic:

Als ik iets zou zien waar ik me fel aan stoor zou ik 1. Niet verder kijken of 2. Het gewoon niet opzetten. Bespaart wat gezeur op een forum ook.

Als ik iets zou zien waar ik me fel aan stoor zou ik 1. Niet verder kijken of 2. Het gewoon niet opzetten. Bespaart wat gezeur op een forum ook.
Dat is allemaal goed voor u hè. Maar als ik een interessante podcast zie staan, luister ik er naar. Zelfs al bestaat de kans dat er vervelende momenten in zullen zitten. En ja, ik kom die hier dan benoemen met mijn “gezeur”. Met vervolgens “gezeur” over het “gezeur”. ;) Zo werken fora nu eenmaal.

Ieder zijn keuze zou ik zeggen?

Dat is allemaal goed voor u hè. Maar als ik een interessante podcast zie staan, luister ik er naar. Zelfs al bestaat de kans dat er vervelende momenten in zullen zitten. En ja, ik kom die hier dan benoemen met mijn “gezeur”. Met vervolgens “gezeur” over het “gezeur”. ;) Zo werken fora nu eenmaal.

Ieder zijn keuze zou ik zeggen?
Ja dude maar soms is 80% van u bericht "dat stoorde mij" en 20% "dat vond ik tof". Dat is gelijk nen steak champignon met frieten bestellen omdat ge de saus lekker vindt maar die steak eigenlijk met moeite binnenkrijgt. No offence he maar ik snap de verwarring ook wel.

Ja dude maar soms is 80% van u bericht "dat stoorde mij" en 20% "dat vond ik tof". Dat is gelijk nen steak champignon met frieten bestellen omdat ge de saus lekker vindt maar die steak eigenlijk met moeite binnenkrijgt. No offence he maar ik snap de verwarring ook wel.
Ja, kan zeker. Maar dan nog moet dat toch gewoon kunnen? U ergeren kan soms ook nog eens plezant zijn. :biglaugh: En er zijn ook gewoon tal van afleveringen van WTTAA waar ik niet over comment hier hè. En waar ik mij totaal niet aan Alex ergerde. Dus geen reden om verward te zijn. ;)

Terug
Bovenaan