Alsof al diegene die zich ergeren aan @Hans Moleman dit topic niet meer zouden mogen lezen..
Je kan de dingen benoemen en uiteindelijk bepaalt iedereen waar ie naar kijkt, luistert of leest.

Als het altijd hetzelfde is dat iemand post kan je hem nog op ignore list zetten hier. Wat met een podcast niet lukt.

Peace!

Ik snap trouwens niet dat mensen zich daar totaal niet aan ergeren, of zelfs "funny" vinden. ;) :)
I hou van die flauwe zever in de lives podcasts. Maakt mijn autoritten naar en van werk zo veel leuker :clap:

Verheyen is dan weer een persoon waar ik een haat/liefde verhouding mee heb (is een vat vol filmkennis waar hij sappig over kan vertellen, maar maakt zelf de ene drol na de andere en doet heel neerbuigend op arthouse), maar die zeker een grote meerwaarde had in deze editie

Laatst bewerkt:
Verheyen is dan weer een persoon waar ik een haat/liefde verhouding mee heb (is een vat vol filmkennis waar hij sappig over kan vertellen, maar maakt zelf de ene drol na de andere en doet heel neerbuigend op arthouse), maar die zeker een grote meerwaarde had in deze editie
Idd. Trouwens wel al kunnen lachen met Verheyen het eerste half uur. Ook al eens met Alex trouwens.

Is idd opvallend, ook bij De Ridder trouwens. Maken beiden weinig hoogstaande zaken. Maar hebben wel een kijk die ik zeer kan appreciëren op tv en film.

Haha, mijn vrouw hetzelfde meegemaakt met Luc Wyns. Sindsdien ook veel minder appreciatie voor de man. :biglaugh:
Jan leasede een auto bij het bedrijf waar mij pa de verzekeringen deed. Op een bepaald moment had em een platte band dus hij zette zich op de pechstrook en belt de pechdienst. Alleen werd Jan wat ongeduldig dus besloot hij zelf een poging te doen dat wiel te vervangen en daar liep het dan ook mis, wiel was om zeep in plaats van enkel de band. Mijn pa moest em dan uitleggen dat de verzekering niet tussenkomt als ge zelf de schade hebt aangericht, daar liep het mis.

hou u al maar vast
Ik ben door deel 2. Had het erger verwacht. ;) Deel van de Joodse Raad wel absoluut dieptepunt.

Het is precies of veel mensen bij die lives soms lachen met Alex gewoon omdat hij roept of een accentje of geluidje doet.
Zijn stuk over the greatest night in pop en nonkels vond ik wel heel goed gebracht.

Stonden wel veel goeie dingen in hun top, maar ze missen er toch wel een paar heel goeie waarvan ik toch verwachtte dat die hun top ging halen, zoals bv Say Nothing. Al hebben ze die mss gewoon niet gezien.

Ik ben door deel 2. Had het erger verwacht. ;) Deel van de Joodse Raad wel absoluut dieptepunt.

Het is precies of veel mensen bij die lives soms lachen met Alex gewoon omdat hij roept of een accentje of geluidje doet.
Zijn stuk over the greatest night in pop en nonkels vond ik wel heel goed gebracht.

Stonden wel veel goeie dingen in hun top, maar ze missen er toch wel een paar heel goeie waarvan ik toch verwachtte dat die hun top ging halen, zoals bv Say Nothing. Al hebben ze die mss gewoon niet gezien.
Ja voila niet iedereen kan alles zien en de jaren dat Alex niet optreedt heeft hij altijd meer gezien.

Deel 3 is top tier Sven

nog maar eerste deel zonder gasten gehoord maar was weeral schitterend. Volgende maand aanwezig in het Witte Paard!
Op dat deel blijven steken. Dat hele Disneyland stuk dan wel te verstaan.

Was net wat teveel, amai zeg, wij zijn nogal kerels hè, zo kinderachtige zaken dat wij durven. Om vervolgens niet zo heel straffe zaken te onthullen.

Jammer, want ben wel fan van Jelle, Koen en Kuifje.

Terug
Bovenaan