Miljaar zeg. Ik wou gaan, maar vond niet direct iemand om mee te gaan. En zoiets alleen leek me niet erg tof (zeker gezien het ook 1u rijden is, enkel).

Gisteren met m'n neef erover gesproken en hij wou ook gaan. Daarnet gekeken voor tickets, uiteraard uitverkocht.

Dus als iemand 4 tickets zou over hebben, laat me gerust weten ;)
Was inderdaad binnen de 5 minuten uitverkocht. Misschien dat ge meer chance hebt via ticketswap de dagen voor de show.

Zelzaatse Mammoetkat 3D van in de Herbakker staat online.

Zei daar iemand: ‘AAAAAAAAHHH!’?

Onze eerste verjaardagspecial namelijk ‘De Zelzaatse Mammoetkat Part 3D’ is nu te horen bij de lokale podcastboer.

(Nope. Geen video. Dat is voor de mensen die er bij waren. 🫡)

Enorm jammer dat het zonder beeld is. Dat was bij de vorige loves wel een meerwaarde, zeker wat Jelle allemaal uitstak.

En extra kak aangezien deze show quasi direct uitverkocht was, dus heel veel mensen die wouden konden er gewoon niet live bij zijn.

Dat eerste half uur zeg, ik was net aan het eten, echt moeten stoppen omdat het niet meer ging :laugh:

Ik heb de strategische vergissing begaan om deze in de auto te luisteren. Heb het moeten uitzetten omdat ik plat lag van het lachen en bekan een buskotje mee had.

Terug
Bovenaan