Ik wist niet dat gij gevoelens had. Of excuseer: hevoelensSorry maar uw opmerkingen over alles ten westen van antwerpen hebben mij diep geraakt![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist niet dat gij gevoelens had. Of excuseer: hevoelensSorry maar uw opmerkingen over alles ten westen van antwerpen hebben mij diep geraakt![]()

Kzin kik nog nie zo rap in min hat gepekt wiIk wist niet dat gij gevoelens had. Of excuseer: hevoelens![]()
![]()
@Visenya natuurlijk!
Maar dat is dan ook niet-forum gerelateerd
@Tomski dan maar
Ik kan altijd lachen met zijn flauwe opmerkingen en door zijn liefde voor lekker eten en drinken is hij mogelijk een onbekende halfbroer van mij ofzo
Zou er waarschijnlijk gerust een avond mee kunnen eten, pintelieren en zeveren over vanalles en nog wat.
En om het hem makkelijk te maken noemen de meeste mensen mij toch al 'Guy' omdat dat online sneller bekt dan mijn volledige nickname![]()

Ik denk dat veel mensen hier dat denken. Hij moet wel koken!@Tomski dan maar
Ik kan altijd lachen met zijn flauwe opmerkingen en door zijn liefde voor lekker eten en drinken is hij mogelijk een onbekende halfbroer van mij ofzo
Zou er waarschijnlijk gerust een avond mee kunnen eten, pintelieren en zeveren over vanalles en nog wat.

) omtrent alles wat te maken heeft met Covid en economie.

Hoe zit dat hier, wordt er nog eentje getrakteerd?@Lt. Col. Henry Blake @Lt. ZweedVoet @Hit Hard @GETHEZ en anderen die op doorgaans schrale uren de zatterdag thread mee bezoedelen![]()
@Lt. Col. Henry Blake @Lt. ZweedVoet @Hit Hard @GETHEZ en anderen die op doorgaans schrale uren de zatterdag thread mee bezoedelen![]()

Mijn posts zijn fronswaardig? Gij komt precies niet veel op zwam.@Lint , voor zijn vaak fronswaardige posts, die verdient me dunkt zijn eigen emoticon.
Zijt es zo verfronswaardigt ni!Mijn posts zijn fronswaardig? Gij komt precies niet veel op zwam.
=>Zijt es zo verfronswaardigt ni!
@Tomski voor zijn continue stroom aan dad jokes en woordspelingen.
@Heroixx en iedereen die lijf en leven durft te vertellen op dit forum, waardoor tientallen anderen zich herkennen en niet het idee hebben: "zit ik alleen met dit probleem?"
Topics à la Mentale problemen, mama&papa's thread, ... hebben al véél meer gedaan voor sommige mensen dan de zoveelste hashtag-campagne van een goedbedoelende VZW