willydrama
Well-known member
Kreeg in gelijkaardige discussie dit als antwoord maar vond niet dat dat kon tippen aan de beginperiodeIk heb de indruk dat ge geen fan zijt om een of andere reden...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg in gelijkaardige discussie dit als antwoord maar vond niet dat dat kon tippen aan de beginperiodeIk heb de indruk dat ge geen fan zijt om een of andere reden...
Begrijp ik volledig. De Noordzee oversteken is voor mij een zee te ver maar als ze op Werchter zouden spelen ga ik zonder twijfel.Ik ga toch ook proberen om een ticket te bemachtigen, was een van mijn allerlievelings bands in mijn jongere jaren. Kan mij ook echt niet schelen of het voor het geld is of ze echt buddy buddy zijn, zolang de tickets relatief schappelijk zijn (aka geen enkele honderden of duizenden euro's) is het mij eender.
Ik had iets gelezen van 118 €/100 £ maar of dat de minimumprijs is of zoals bij Ac/Dc 1 tarief voor elke plaats weet ik niet. Hou er rekening mee dat banken soms ook een commissie vragen als je iets in de UK besteld en dus in Ponden. Tenzij je 1 van die shows in Dublin wilt doen, indien nog niet daar geweest heel leuke stad.Ik ga toch ook proberen om een ticket te bemachtigen, was een van mijn allerlievelings bands in mijn jongere jaren. Kan mij ook echt niet schelen of het voor het geld is of ze echt buddy buddy zijn, zolang de tickets relatief schappelijk zijn (aka geen enkele honderden of duizenden euro's) is het mij eender.
Ik ben verre van een grote Oasis fan maar hun passage in 2009 op Werchter staat in m'n geheugen gegrift als één van mijn favoriete optredens ooit.
Volledig mee akkoord. Fugees was bv ook €79 om bovenaan op het balkon te gaan zitten, €100 voor middenplein. Straks moeten we nog toegeven dat Werchter zeer goedkoop is.Het leven is keuzes maken en sinds een jaar of 2 laat ik die optredens waar je meer dan €100 voor een artiest/band toch aan mij passeren. Is dat soms met pijn in het hart? Absoluut.
Ik had tickets gekocht voor Rage Against the Machine in Sportpaleis enkele jaren geleden. Dat was ook voor een heuse woekerprijs. Jammer voor Zach en zijn voet, jammer dat de tour moest stoppen, jammer dat de band waarschijnlijk nooit meer zal samenkomen en dus ook voor de fans die hen nooit live aan het werk zagen. Maar vond ik het jammer om die 100+ EUR terug op mijn rekening te zien verschijnen? Awel, nee. Zeker aangezien hun vorige passage in Belgie, anno 2008 en met voorprogramma van Saul Williams en Serj Tankian, ergens in de dertig euro kostte voor een ticket. Dat optreden, moshpit extraordinaire en een van mijn favoriete shows ooit, hou ik in mijn hart en in mijn hoofd.Het leven is keuzes maken en sinds een jaar of 2 laat ik die optredens waar je meer dan €100 voor een artiest/band toch aan mij passeren. Is dat soms met pijn in het hart? Absoluut.
Awel, nee. Zeker aangezien hun vorige passage in Belgie, anno 2008 en met voorprogramma van Saul Williams en Serj Tankian, ergens in de dertig euro kostte voor een ticket. Dat optreden, moshpit extraordinaire en een van mijn favoriete shows ooit, hou ik in mijn hart en in mijn hoofd.

Ik stond toen frontrow in het Sportpaleis
De dag voordien had ik ze op Pinkpop gezien![]()
Wtf, zijn die zo populair? 100k man voor 1 band is sowieso uitzonderlijk (ik ken ze zelfs niet, nooit van gehoord)Voor Bohse Onkelz op de hockenheimring in 2015 toch ook iets meer dan €100 betaald. Was wel met camping inbegrepen.
Concert was ook in een mum van tijd uitverkocht.
Was het achteraf wel waard. Meer dan 100 000 man voor 1 band. Iedereen meezingen constant, bengaals vuurwerk,...
Ik zit er al klaar voor. Is voor mij dé band van mijn jeugd. By far.Morgen om 20:15 de Linkin Park announcement, voor de nillies kids onder jullie
Das zo een band, die in Duitsland en Oostenrijk ook nog enorm populair is en erbuiten haast nada.Wtf, zijn die zo populair? 100k man voor 1 band is sowieso uitzonderlijk (ik ken ze zelfs niet, nooit van gehoord)
Goede omzetdag wel 100.000.000 €
Telt die klok bij u nu ook terug op?Ik zit er al klaar voor. Is voor mij dé band van mijn jeugd. By far.
In the end de aftelklok doesn't even matter?Telt die klok bij u nu ook terug op?