Naar welk moment in je leven zou je willen terugkeren?

Haha, ik heb ook zo paar momenten gehad waar ik het achteraf bekeken zwaar laten schieten heb.
Ik ook helaas ,
ooit een heel mooie poes (dochter van collega) mee op stap geweest,
maar zij smoorde dagelijks weed, en ik durfde geen neen zeggen.
(ook al wist ik dat ik daar redelijk paranoia van kwam).

Gevolg, volledig van de kaart, en nadien toonde ze haar lingerie en dergelijke, en nam ze me mee naar de slaapkamer... Maar met dat ik helemaal mindfucked was , zag ik het niet zitten om te sexen met haar, omdat ik wist dat haar level van sex vrij hoog was, en ik op dat moment nog maar 1 keer met ander meisje had geslapen.
Dan maar met haar mortal kombat vs DC universe gespeeld op haar ps3.

achteraf dan gezien dat ze massage salon open hield, waar erotische dingen te verkrijgen was.
wat een wilde poes was me dat wel niet, nu enorm spijt van dat ik die joint heb gerookt, en haar niet gewoon puur clear conscience heb gebeukt

Beam me back naar vandaag exact 8 jaar geleden toen ik vertrok voor een wereldreis van een jaar.
Maar ik zou er niks aan willen veranderen want ik heb de kansen gegrepen die zich aanboden.

Mijn "Belgische" vriendin leren kennen in Sumatra en al bijna 8 jaar gelukkig samen.
Nog net gebruik kunnen maken van de gulheid van onze Belgische overheid door via tijdskrediet een 700€ per maand gesponsord te krijgen.
Ander werk op mijn pad gekomen en uiteindelijk 100 keer beter af dan waar ik werkte toen ik vertrok.

Mijn jeugd was de tijd van mijn leven, dus inspringen rond 1986, eerste leerjaar...meer vraag ik niet :D

15 jaar. Op reis. Samen in een tent met een heel knap meisje. Ze bleef 'slapen'.
Wild als ik was, tandjes gepoetst en gaan slapen. De 248 signalen die ze gaf, merkte ik niet op.

Jongens toch.
Idem met een hele verre achternicht die eigenlijk al geen famillie meer was omdat het zodanig ver in de bloedlijn lag.

Had ze ook nog nooit gezien, maar niks durven mee doen omdat het "familie" was. 🤦

Ik ben ook wel benieuwd naar de volgende wat als-situaties:

- wat als ik mijn vrouw niet had ontmoet ... was ik single gebleven, was ik in Antwerpen gebleven, welke relatie(s) had ik aangegaan?
- wat als ik dan toch had kunnen afstuderen met grote/grootste onderscheiding? Had ik een doctoraat kunnen doen?
- wat als mijn 12-jarige ik veel leergieriger was, had ik dan Grieks-Latijn aangekund? Bepaalde interesses zijn pas laat opengebloeid.

terug naar mijn 20-21 jaar. Ik was nog gelukkig toen. Fysiek was ik redelijk in orde, ik had een veel groter sociaal leven, etc.

Als ik op mijn 15-16 dezelfde interesses zou hebben als nu, stond ik sowieso veel verder in het leven.

Haha, ik heb ook zo paar momenten gehad waar ik het achteraf bekeken zwaar laten schieten heb.
Hebben we dat niet allemaal?

Ik heb zo ook eens een one-on-one picknick gemist omdat 19 jarige Tyfius dat maar lame vond. En vandaag de dag ben ik nog altijd compleet oblivious naar avances. Ze moet het mij gewoon zeggen en klaar.

herkenbaar. na een nieuwjaarsfeestje met gratis drank ook zo'n meiske: "als ge wilt moogt ge bij mij blijven slapen deze nacht". ikke met mijn geweldige signalen-radar denken dat ze bedoelde dat ik misschien te zat was om heel de stad door te fietsen: "neenee, t zal wel lukken om thuis te geraken".

:wallbash::wallbash:

in my defense, ik was de hele nacht achter een ander aan't lopen

Terug
Bovenaan