Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ossendrecht al de 2de keer een trade voorstellen voor Tyreek Hill. Als ge hem echt wilt zulde 2 spelers moeten geven vrees ik (en daarmee bedoel ik 2 deftige spelers uiteraard)
Ossendrecht al de 2de keer een trade voorstellen voor Tyreek Hill. Als ge hem echt wilt zulde 2 spelers moeten geven vrees ik (en daarmee bedoel ik 2 deftige spelers uiteraard)
Wel jammer dat de comments bij het rejecten van een trade nooit doorkomen. Net een deel trades uitgestuurd, als iemand een tegenbod wil doen, laat maar weten!
Heel moeilijk ze. Voort zelfde geld haalt Hill een geliddelde van 25 punten per week, dan is dat mijn zekerheid om af en toe eens iets binnen te halen.
Ik ga je een tegenvoorstel doen want ik wil zeker zoveel punten hebben elke week
Heel moeilijk ze. Voort zelfde geld haalt Hill een geliddelde van 25 punten per week, dan is dat mijn zekerheid om af en toe eens iets binnen te halen.
Ik ga je een tegenvoorstel doen want ik wil zeker zoveel punten hebben elke week
Dan moet de Commish nakijken of het wel een eerlijke trade is. Niet zozeer of de waarde klopt, maar stel dat iemand opgeeft en al zijn beste spelers zou doorgeven aan iemand die nog meedoet. Dat zou niet fair zijn.
Maar ik denk niet dat in onze geschiedenis al ooit een trade is overruled.
Dan moet de Commish nakijken of het wel een eerlijke trade is. Niet zozeer of de waarde klopt, maar stel dat iemand opgeeft en al zijn beste spelers zou doorgeven aan iemand die nog meedoet. Dat zou niet fair zijn.
Oke thanks voor de uitleg! Logisch dat er niet van geprofiteerd mag worden idd er staat "Process Monday 11oct". Is dat dan sowieso die datum of kan dat ervoor nog goedgekeurd worden?