NFL Fantasy Football

De trade voor Cook accepted, maar nu klaagt zijn ex hem aan? Damn!

Kan ik die trade niet nog cancellen? :D

Laatst bewerkt:
Amai... ik heb al voor de tweede of derde keer een volledige wissel van mijn team gedaan :D Maar het lukt toch nog altijd niet... 2-7. Redelijk competitief de laatste tijd wel, maar toch telkens verliezen. Ben ik de Vikings van onze Fantasy league?? 😭

** dienstmededeling **

Ik heb speeldag 14 goed gezet en tevens ook de playoff settings aangepast.
Ik had gehoopt dat we een SB konden spelen over 2 speeldagen, maar blijkbaar is die optie er niet (meer).
Om de schedule niet overhoop te gooien, houden we dus een zelfde playoff met 8 teams over 3 weken (15,16&17). Week 18 wordt dus niet gebruikt dit seizoen. Naar volgend seizoen zal ik eens kijken wat de opties nog zijn.

Trades kunnen nog doorgaan tot vlak voor we de eindsprint inzetten met de divisie-wedstrijden op de laatste 3 speeldagen. Dat wil zeggen dat er na 19/11 geen trades meer mogelijk zijn.

Ikzelf vertrek zondag (14/11) voor 2 weken op vakantie. Ik zal wel mijn ploeg kunnen zetten als ik ergens Wifi heb, maar ik kan geen trades snel goedkeuren. Hou daar rekening mee.

Ik stond 1,5 punt voor, maar moest nog tegen Elijah Missile. En als ik naar mijn eigen team kijk, dan scoren er zo veel spelers vaak minder dan 1 punt, maar blijkbaar mocht ik het geluk niet hebben :D. Terecht ook weer, natuurlijk. Maar ik krijg het tij maar niet gekeerd! Hopelijk doet Cam het wel, het enige probleem is daar dat ik 'm zo hatelijk vind, haha!

Op welke basis worden waivers bepaald? Gisteren had ik nog nr 5 en vanmorge voor de waivers goedgekeurd/afgewezen waren was dat ineens 8?

Zit Duffel Coats hier eigenlijk ook? Want ik heb eindelijk nog eens gewonnen, dat werd tijd. Maar tegen 2 spelers die uit liggen, is dat toch iets minder triomfantelijk. Blijkbaar staat er al sinds W5 geen kicker, en soms wel 3 inactives op. Da's wel niet ideaal 😬

Zit Duffel Coats hier eigenlijk ook? Want ik heb eindelijk nog eens gewonnen, dat werd tijd. Maar tegen 2 spelers die uit liggen, is dat toch iets minder triomfantelijk. Blijkbaar staat er al sinds W5 geen kicker, en soms wel 3 inactives op. Da's wel niet ideaal 😬
Laatste activiteit was op 21/11.

We zijn er bijna. Enkel de laatste speeldag scheidt ons nog van de play offs.
In de SFC is het al behoorlijk duidelijk wie de divisie heeft gewonnen. Salt Lions en Kortrijk Patriots kunnen niet meer bijgehaald worden en gaan dan ook als divisiewinnaars naar de play offs. Beide ploegen spelen op de laatste speeldag wel nog voor de titel van het reguliere seizoen. Deinze en Diksmuide spelen nog tegen elkaar voor een plaatsje in de play offs en ook Zemst maakt nog een goede kans.

In de NFC ligt het allemaal nog niet vast. Enkel Stekene met 9-4 heeft al een stekje in de play offs, al is het nog niet zeker of het als divisiewinnaar gaat zijn. Beveren ligt daar nog op de loer voor de titel in NFC West en ook in Oost is de strijd nog niet voorbij. Antwerp Aces gaat op de laatste speeldag nog tegen uitdager Turnhout Jack’s aan de slag. Voor de play offs kan praktisch iedereen nog meespelen buiten Brasschaat. Zelfs Schoten heeft nog een waterkansje, maar dan moet het zelf winnen en rekenen op verlies van Turnhout, Lokeren en Ossendrecht.

Division 1: NFC Oost
Antwerp Aces 8-5-0
Turnhout Jack's 7-6-0
Schoten Squirrels 6-7-0

Brasschaat Ragdolls 4-9-0

Division 2: NFC West
Stekene Stekelbaarzen 9-4-0
Beveren Beavers 8-5-0
Lokeren Hazen 7-6-0
Ossendrecht Ogres 7-6-0

Division 3: SFC Oost
Salt Lions 10-3-0 (DW)
Zemst Rams 6-7-0
Duffel Coats 4-9-0
Spalbeek Scribes 3-10-0

Division 4: SFC West
Kortrijk Patriots 11-2-0 (DW)
Diksmuide Warriors 6-7-0
Deinze Leopards 5-8-0

Varsenare Blues 3-10-0

if the season ended today:
NFC

Stekene Stekelbaarzen (3) - Turnhout Jack's (8)
Antwerp Aces (4) - Beveren Beavers (5)
SFC
Salt Lions (2) - Diksmuide Warriors (9)
Kortrijk Patriots (1) - Zemst Rams 10)

Interessante wedstrijden :
Schoten Squirrels vs. Brasschaat Ragdolls - Den Derby, de rivaliteit van de 9FL, wie wordt "de ploeg van de rand"?
Antwerp Aces vs. Turnhout Jack's - Rechtstreekse titelstrijd in NFC Oost
Duffel Coats vs. Salt Lions - Strijd om de eerste plek te veroveren
Kortrijk Patriots vs. Varsenare Blues - Strijd om de eerste plek te behouden

Oei zijn het dan sowieso de nummers 2 die meegaan naar de playoffs en niet degene met het beste W-L record zoals het in de NFL ook is? Daar kunnen nummers 3 en 4 van een divisie ook de wildcards spelen, niet? Anders zijn m'n kansen ineens héél klein geworden 😅

Oei zijn het dan sowieso de nummers 2 die meegaan naar de playoffs en niet degene met het beste W-L record zoals het in de NFL ook is? Daar kunnen nummers 3 en 4 van een divisie ook de wildcards spelen, niet? Anders zijn m'n kansen ineens héél klein geworden 😅
Neen, niet sowieso de nr 2.. enkel de divisie-winnaars gaan automatisch door. Maar de 2 overige plekjes gaan naar de hoogst genoteerde ploegen per conferentie.

Als nu bv Zemst verliest en Deinze wint en in de algemene rangschikking eindigt Deinze boven Zemst, dan gaan er 3 ploegen van SFC Oost door, namelijk Kortrijk, Diksmuide en Deinze.

't Feit dat het nu telkens om de 2de gaat is louter toevallig.

Terug
Bovenaan