Nee exact! Niet al m'n trades waren even goe (Swift wegdoen bvZo is dat!
Zeker als je met 16 teams zit, dan valt er niet veel meer uit waivers te halen
) maar toch blij met m'n ploeg momenteel 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee exact! Niet al m'n trades waren even goe (Swift wegdoen bvZo is dat!
Zeker als je met 16 teams zit, dan valt er niet veel meer uit waivers te halen
) maar toch blij met m'n ploeg momenteel 
Ondertussen al kunnen beslissen?Ik kan Godwin niet missen...Als Cook zich weer blesseert heb ik en geen deftige WR en geen deftige RB XD

Ondertussen al kunnen beslissen?![]()
Hahaha ja en ik kan een wide receiver heel goed gebruiken volgende week, dermeeAls ik mijn score van deze week zie, dan zal ik moet accepten XD

Just going to leave this here...8-0!
Het is eenzaam aan de top.![]()

. Terecht ook weer, natuurlijk. Maar ik krijg het tij maar niet gekeerd! Hopelijk doet Cam het wel, het enige probleem is daar dat ik 'm zo hatelijk vind, haha!
Laatste activiteit was op 21/11.Zit Duffel Coats hier eigenlijk ook? Want ik heb eindelijk nog eens gewonnen, dat werd tijd. Maar tegen 2 spelers die uit liggen, is dat toch iets minder triomfantelijk. Blijkbaar staat er al sinds W5 geen kicker, en soms wel 3 inactives op. Da's wel niet ideaal![]()
Neen, niet sowieso de nr 2.. enkel de divisie-winnaars gaan automatisch door. Maar de 2 overige plekjes gaan naar de hoogst genoteerde ploegen per conferentie.Oei zijn het dan sowieso de nummers 2 die meegaan naar de playoffs en niet degene met het beste W-L record zoals het in de NFL ook is? Daar kunnen nummers 3 en 4 van een divisie ook de wildcards spelen, niet? Anders zijn m'n kansen ineens héél klein geworden![]()