Nieuwe PC, toughts?

Lijkt mij heel raar want heb al in die case gebouwd en die AIO paste perfect bovenaan.
Trek eens een foto en upload deze naar imgur en post eens hier.
465605644_1299147754602142_7361023627811011344_n.jpg

Ik kom niet verder dan dit.
bovenkant kan ik uitlijnen en dat zit ik een paar MM van dat MOBO, maar onderaan zie je kom ik een CM te kort.
465075172_1139909100813492_7363040880553580023_n.jpg

Kan en mag je die ventilatoren er eigenlijk af halen, dat je die koeling zelf er op legt, en de vents eronder?
en dat je aansluitng er tussen zit, of wordt dat alleen gedaan met ventilatoren, die er boven op leggen.

Kan en mag je die ventilatoren er eigenlijk af halen, dat je die koeling zelf er op legt, en de vents eronder?
en dat je aansluitng er tussen zit, of wordt dat alleen gedaan met ventilatoren, die er boven op leggen.
NVM, wat ik zeg kan niet, want die aansluitingen zitten langs boven dus ja kan die dan niet aan de case monteren.

Die fans kan je er zeker afvijzen, dat is geen probleem. Maar begrijp niet goed wat je voor de rest bedoelt.

Vind dat echt raar dat die AIO niet past. Die zou normaal sowieso moeten passen.
Ja, ik loop ook beetje op de toppen van men ten atm, beetje einde raad, alles ging redelijk goed, hier en daar eens gevloekt, maar niks zot en nu zit ik hier al 2 uur op te vloeken en men gemoed is al beter geweest xD

Die fans kan je er zeker afvijzen, dat is geen probleem. Maar begrijp niet goed wat je voor de rest bedoelt.
Ik bedoelde, dat grote ding zonder de ventilators, die boven de case te monteren en de vents er onder.
ze er terug op vijzen, maar door de gaten van de case dan ook.

Ja, ik loop ook beetje op de toppen van men ten atm, beetje einde raad, alles ging redelijk goed, hier en daar eens gevloekt, maar niks zot en nu zit ik hier al 2 uur op te vloeken en men gemoed is al beter geweest xD
Kan zijn dat die door die heatsinks van dat TUF bord niet deftig kan passen. Heb die al gebruikt in andere cases en met andere mobo's in die case en dat paste allemaal nipt. Enigste oplossing is die dan vooraan plaatsen of opzij.

Naar mijn weten kan je die er gewoon afvijzen en aan de andere kant plaatsen. Kabel is normaal lang genoeg
In welke richting dan, omgekeerd dan dat ze er op zaten of?

Ga je ook geen verlies hebben om die manier, kweet niet goed hoe die koeling exact werkt...

In welke richting dan, omgekeerd dan dat ze er op zaten of?

Ga je ook geen verlies hebben om die manier, kweet niet goed hoe die koeling exact werkt...
Je moet die dan monteren zoals op deze foto.

Heb net eens gezien en door dat TUF bord past die niet deftig er in 🤦. Ipv in Push opstelling te staan hoe ze normaal zitten zullen ze in Pull opstelling zijn. Waardoor de fans nog altijd de lucht erdoor zullen trekken. Zal niets veranderen aan de temperatuur.

Terug
Bovenaan