Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
korte termijn niet direct.Serieuze daling. Is er nog hoop op korte termijn dat het zich herstelt?
Ondertussen nog eens meer dan gehalveerd dan in de koopjestijd, maar de solden blijven duren. Iemand die nog (bij)koopt?Hoe verwacht men eigenlijk dat een mens in cash kan blijven zitten als er zich altijd maar koopjes voordoen!
NOVO staat bijna aan dezelfde prijs als begin dit jaar![]()
Dan kom je bij zoiets uit: https://www.investing.com/analysis/understanding-emotions-during-the-four-market-stages-200643999.Wel interessant om zo eens met hindsight de comments te plaatsen op de koersgrafiek, nu wetende wat er nog ging volgen.
Zitten we op de bodem?![]()

Om on topic te gaan: betekent dit dat NVO een no-brainer is aan deze prijzen?
Helemaal niet. Als ik rondom mij kijk + geprek met dokter + afschuimen van alle internetfora die betrouwbaar zijn (= waar echte mensen zitten en geen AI of company-accounts die verdoken reclame maken) zie ik dat Mounjaro van LLY:
- veel minder side effects heeft.
- Daarnaast werkt het ook nog eens gemiddeld beter.
- hun patenten gaan langer mee dan die van NVO. Zijn ook professioneler (in de zin dat ze geen patenten vergeten zoals NVO, en hun productie ook sneller opschaalde).
De meeste mensen weten al dat Mounjaro theoretisch iets beter werkt dan Wegovy, dus het zou zomaar kunnen dat LLY een quasi monopolie krijgt als het bij het grote publiek eveneens de reputatie krijgt dat het minder side effects heeft.
Dus als ik moet kiezen voor LLY aan 600 of NVO aan 50, vind ik dat absoluut geen no-brainer om NVO te kiezen 'omdat het veel gezakt is'.
Zijn de tests dan bezig voor Alzheimer? Ik dacht dat dit nu pas ontdekt was en men nog moest beginnen met de tests?Ze hebben één aap die ze uit de hoed kunnen toveren: als binnen enkele weken Rybelsus (orale sema) kan aantonen dat het effectief progressie bij Alzheimer vermindert. Gigantische TAM en amper therapeutische opties => grootste 1D stijging van Novo.
Zijn de tests dan bezig voor Alzheimer? Ik dacht dat dit nu pas ontdekt was en men nog moest beginnen met de tests?