StevenFM
Well-known member
Dit gaat er zwaar over.Was sagt die Brügge Fan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit gaat er zwaar over.Was sagt die Brügge Fan

Als we het echt over "psycho" spelers hebben, dan hoort Barton hier toch altijd in te staan idd.Joey Barton
Juist die fase gezien. Dat was niet eens een foutDeze Bekerfinale toch dé referentie waarom een VAR bij de vrouwen ook verre van een overbodige luxe is. De match gewoon kapotgefloten na een scheidsrechterlijke dwaling door een rode kaart te geven voor een correcte tackle op de bal aan een speelster van Anderlecht, bij een 0-1 voorsprong voor Standard die rustig volop mogen tijdrekken.
![]()
Standard wint bekerfinale bij de vrouwen, onterechte rode kaart nekt favoriet Anderlecht | sporza
De vrouwen van Standard hebben voor de 10e keer in hun geschiedenis de Beker van België veroverd. Mariam Toloba maakte het enige doelpunt in de finale tegen Anderlecht. De vrouwen van paars-wit kregen heel wat kansen, maar misten ze allemaal en vielen stil nadat ze tegen een onterechte rode...sporza.be

“Of ik zelf zo dronken was? Nee. Ik had amper drie Duvels op. Normaal drink ik er negen of tien.
Tijdens teambuilding uitje van fans, raken ze met elkaar slaags en wordt er een zwaargewond neergestoken.
Enkel bij den Antwerp...