>>> Offtopic

Groot nieuws, voorzitter schudt handjes
De update is nog beter: "N’Diaye en Kanaté geraken niet voorbij grenscontrole in Moldavië."

1755684650839.jpeg

Dembele wint ballon dor verdiend

Altijd leuk als de vader van de spelertjes zich komen mengen…

Er is nu toch weinig in te brengen tegen de overwinning van Dembele. Speelt bij de beste ploeg ter wereld en zijn statistieken zijn er ook naar. Klaar.

Een 20-jarige reservespeler bij een Belgische club die al een privéjet inhuurt voor een fucking puppy, als je nog meer bewijs nodig hebt dat die voetballerslonen gigantisch naar beneden moeten ...

Hah, ik las het net op het nieuwsblad en ging het hier ook komen posten, maar HLN was eerder blijkbaar :p te debiel voor woorden zo'n dingen.

tja, als je te veel geld hebt dan doe je al eens domme dingen zeker?
Absoluut, maar zoals hierboven aangehaald is het best triestig dat een 20-jarige die niet van de bank raakt genoeg geld heeft om zo'n fratsen uit te halen 🤷‍♂️
Soit, als hij daar zijn plezier uithaalt zal het wel een pijnlijke wakeup worden na de carrière..

Absoluut, maar zoals hierboven aangehaald is het best triestig dat een 20-jarige die niet van de bank raakt genoeg geld heeft om zo'n fratsen uit te halen 🤷‍♂️
Soit, als hij daar zijn plezier uithaalt zal het wel een pijnlijke wakeup worden na de carrière..
Inderdaad, zou me niet verbazen dat dat zo ene wordt die 10 jaar na het einde van zijn voetballoopbaan plots rekken staat te vullen in de supermarkt omdat ie al zijn geld kwijt is.

Als Club-bestuur zijnde moet je je hier toch ook wel vragen bij stellen...

Een 20-jarige reservespeler bij een Belgische club die al een privéjet inhuurt voor een fucking puppy, als je nog meer bewijs nodig hebt dat die voetballerslonen gigantisch naar beneden moeten ...
Goh, toont voor mij vooral de wereldvreemdheid en arrogantie aan. Ge kunt het uithangen, maar voor een puppy? Hallo kroket.

Goh, toont voor mij vooral de wereldvreemdheid en arrogantie aan. Ge kunt het uithangen, maar voor een puppy? Hallo kroket.
Sure, maar ze kunnen dat alleen maar doen omdat ze vanaf jonge leeftijd en zonder amper iets er voor te moeten doen al meer verdienen dan de gemiddelde mens in heel zijn leven bij elkaar gesprokkeld krijgt.

Gewoon een voorbeeld van een grootverdiener die na zijn voetbalpensioen nog een job moet zoeken om rond te komen.

Raar verhaal, lijkt me toch ook niet zo'n waanzinnig salaris te hebben om een privejet te huren?
Ik vermoed dat het ook gewoon een stunt is van het agentschap die dat gepost heeft, genre "zie eens hoe goed we zorgen voor onze klanten", maar het blijft debiel

Terug
Bovenaan