De laatste tijd toch even weer een moeilijkere periode. Elke keer ik begin verder te denken aan toekomstige stappen gaat mijn gedachte weer richting toen ik nog een relatie had, etc. Dat ik nu alles alleen moet doen ipv met iemand anders. Misschien is het allemaal nog iets te vroeg, aangezien we na onze breuk eind vorig jaar begin dit jaar nog even geprobeerd hebben maar zij uiteindelijk besloten heeft dat het langs haar kant er niet meer is.
Dus eigenlijk ben ik pas echt begonnen met verwerken sinds midden maart ongeveer. Voor sommige is 4 maanden misschien een eeuwigheid, maar ik heb precies het gevoel dat ik er ergens nog niet klaar voor ben. Eigenlijk zou heel die zoektocht naar een nieuwe plek iets leuks moeten zijn, niet continu stressen en denken aan hoe ik het nu alleen moet doen waardoor ik continu een down gevoel krijg.
Dus eigenlijk ben ik pas echt begonnen met verwerken sinds midden maart ongeveer. Voor sommige is 4 maanden misschien een eeuwigheid, maar ik heb precies het gevoel dat ik er ergens nog niet klaar voor ben. Eigenlijk zou heel die zoektocht naar een nieuwe plek iets leuks moeten zijn, niet continu stressen en denken aan hoe ik het nu alleen moet doen waardoor ik continu een down gevoel krijg.
Laatst bewerkt:

Nog wat dieper in de put ja!