Overgewicht, ondergewicht

Ik kom van januari 2025 108kg. Dan op een half jaar tijd naar 94 gegaan. Sindsdien relatief stabiel 96
Ik vind mijzelf niet dik, maar ik zou toch graag terug eens onder de 90 geraken. Al is het maar om de klimmetjes tijdens het fietsen iets vlotter te kunnen :)
Vandaag terug begonnen met calorieën tellen.

Momenteel sta ik op 94,2, komende van 105 begin dit jaar. Ik gebruik Foodvisor en hoop tegen eind augustus een 8 vooraan te kunnen zetten

Momenteel sta ik op 94,2, komende van 105 begin dit jaar. Ik gebruik Foodvisor en hoop tegen eind augustus een 8 vooraan te kunnen zetten
Gebruik je de betalende of gratis versie? Indien gratis, is dat nog de moeite waard? Ken de app niet goed, maar ik zou het anders wel eens een kans geven.

82,5 kg ondertussen :-)

Als ik nu foto's zie van toen ik 115 kg woog holy shit azo nen dikke kop wtf en toen op die moment viel da zo nie op hé .

Allé nog eens naar de 80 proberen zeker :-) Voelt alleszins goed om ook eens in zwembroek op 't strand te gaan liggen, moet daarvoor 40 jaar zijn om dat voor de eerste keer in mijn volwassen leven te doen terwijl ik aan de zee woon :p

Terug
Bovenaan