Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Awaken Realms zuigt op dat vlak wel. Bij hun laatste inserts klikken de mini's vast, dus dan komt de verf ook los...Je kan overwegen om custom inserts te maken (als je wat handig bent), of kopen. Ofwel trek je je er niets van aan en smijt je het tesamen. Als de vrees er vooral inzit dat je de verf niet wilt beschadigen kan je ze altijd vernissen.
De meeste van mijn mini's (cmon en awaken realms hebben hun eigen plaatsje in de dozen dankzij de bijgeleverde plastic inserts en mijn mansions of madness investigators heb ik in een apart doosje gestoken) hebben gelukkig dat probleem niet.

Ik gebruik gewoon bakpapier hoor. Nog nooit problemen mee gehadIk heb een vraagje.
Wat gebruiken jullie als wetpalette?
Dacht er gister zelf een te maken met onder andere bakpapier, zoals ik online hier en daar tegen kwam. Maar vetvrij bakpapier is hier klaarblijkelijk moeilijk te vinden.

Algemene regel: inserts die in de doos zitten, zijn gemaakt voor veilig transport, niet om op een handige/veilige manier uw mini's op te bergen. Gewoon buitengooien. Mini's lopen doorgaans minder kans op beschadiging van los in de doos te zitten dan van in zo'n vorte klik-insert te zitten.Awaken Realms zuigt op dat vlak wel. Bij hun laatste inserts klikken de mini's vast, dus dan komt de verf ook los...
Domme vraag, maar ook al getest met uw keukenpapier eronder natter te maken? Kan zijn dat dat gewoon alles opneemt en niet verzadigd is, dan gaat het geen water doorlaten bij het bakpapier ook.Bij mij blijft het papier aan de bovenzijde droog, zelfs na een tiental minuutjes. Dus dat helpt niet.
Zal eerdaags bij de Colruyt eens zien.
De "oude" kickstarter
Zo een fervente schilder?de kleine is voor op vakantie![]()
De vorige kickstarter had veel pakketjes dus uw gading zal er wel tussen zitten denk ik. Als ik een mail krijg dat het start zal ik hier wel ff een post maken.