Path Of Exile 2

Enkel blauw of hoger raap ik op. Zeker eens je 'the hooded one' hebt, kun je alles voor niets identificeren.
Die dan disenchanten om aan transmutes en zo te geraken.

Nu krijg je een uncut skill/spirit/support gem en daarmee kun je elke skill maken dat er nu in zit. Skills levelen nu door hogere gems om te zetten.

Die hogere gems droppen gewoon overal :unsure:
Hier niet :unsure: . Misschien ook omdat ik maar net Act 1 uit heb. Ik zal het nog wat tijd geven!
Op Reddit ook gelezen dat ze blijkbaar ninja-wise toch de drops hebben aangepast.

op het einde van act 3, 15u speeltijd
zie er eigenlijk beetje tegen op om weer die 3 acts te doen ... hopelijk doen ze wel iets in een toekomstig seizoen zodat je campaign kan skippen.
enige wat echt niet meer lijkt te droppen zijn exalted en regal orbs. in gans act 2 en 3 gene gevonden... Zou er wel een pak kunnen gebruiken, heel veel rares met maar 4 mods op nu :/

Laatst bewerkt:
Allé stappen in de goeie richting. Ik wacht wel nog wat voor ik er weer aan begin. Voor mij is dit een even grote teleurstelling geweest als de release van D4. Maar D4 is nu wel een hele leuke game om te spelen dus ik hoop dat Poe 2 dat in de toekomst ook wordt.

Still Early Acces eh... het is een halve game, waar gewoon echt nog aan gewerkt wordt om alles op punt te zetten. Dat weet je toch gewoon dat je als speler nu deel uit maakt van waar het spel naartoe gaat. Nu klachten hebben is belangrijk, als de stemmen luid genoeg zijn kan er aan gewerkt worden. Als je het laat liggen en iedereen dat doet gaat er niks veranderen.

Still Early Acces eh... het is een halve game, waar gewoon echt nog aan gewerkt wordt om alles op punt te zetten. Dat weet je toch gewoon dat je als speler nu deel uit maakt van waar het spel naartoe gaat. Nu klachten hebben is belangrijk, als de stemmen luid genoeg zijn kan er aan gewerkt worden. Als je het laat liggen en iedereen dat doet gaat er niks veranderen.
Game is ook langer in development dan sommige tripple A games denk dat ze al 5 jaar bezig zijn, ik vind het wel goed maar mensen hebben het gewoon overhyped en verwachen er veel te veel van.

Ik vind het wel een fijne game speelt goed ik heb geen klachten diablo 4 vind ik wel iets leuker spelen maar dat is komt misschien door 2 kleine kindjes te hebben 😁

Game is ook langer in development dan sommige tripple A games denk dat ze al 5 jaar bezig zijn, ik vind het wel goed maar mensen hebben het gewoon overhyped en verwachen er veel te veel van.

Ik vind het wel een fijne game speelt goed ik heb geen klachten diablo 4 vind ik wel iets leuker spelen maar dat is komt misschien door 2 kleine kindjes te hebben 😁
Tegenwoordig is dat echt niks meer 5 jaar ontwikkeling. Er zijn veel mindere games die even lang of langer in ontwikkeling zijn.
Het is dan ook een iets complexer spel dan een casual Ubisoft of EA SP gameke. De meeste tijd kruipt altijd in de details en dat kan soms zwaar zijn, gun ze wat tijd.

Het is early access en ze zijn al aant balancen.
Ik vind het echt wel goed! Sommige bossfights zijn wel belachelijk moeilijk.. Maja dat moeten ze dus ook nog balancen.

Hier nog steeds in act1. Zit ik burning fields. Hier durven er wel wat hordes op u afkomen. Gelukkig heb ik een goeie mace gevonden en zit ik nu op een dps van 136. Nog een beetje laag maar ze droppen wel easy. Straks beetje verder doen.

Slechtste zone was imho die in Dreadnought, gelukkig zetten ze daar nu een checkpoint in de midden.

Er komen veranderingen voor de items/currency drops.
Sommige verandering zijn al actief door een server restart, andere in een opkomende patch.

die patch is eigenlijk wel indrukwekkend als je weet dat dit 2 dagen na launch is en met een weekend tussen
al een paar exalted orbs gekregen, dus ik ben content :)

heb het geluk een heel goeie bow te hebben, ongeluk is wel dat die bijna niet ter vervangen is alhoewel die een lvl 18 item is (momenteel lvl 43) :)

mn klak, die act 2 boss was stevig gisteren, toch een poging of 15 nodig gehad.
straks eens verder gaan in act 3, tot nu toe wel toffe settings telkens.
het aantal uncut gems is precies wel stevig minder, I need to upgrade asap.

Het zit te kriebelen om dit spel aan te schaffen. Ben zwaar teleurgesteld in D4 en hoe leuk D3 ook kan zijn, het verveelt wat sneller omdat ik het al zoveel gespeeld heb. Ben benieuwd of PoE2 me de voldoening kan geven dat Diablo niet meer kan.

De classes al eens bekeken en Monk spreekt me wel aan, maar de ascendancies niet. Witch ziet ook interessant uit. Sorcerer wat minder, maar Chronomancer evenveel als Monk. Ik ga ne dobbelsteentje moeten gooien peins ik.

Terug
Bovenaan