Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier nietNu krijg je een uncut skill/spirit/support gem en daarmee kun je elke skill maken dat er nu in zit. Skills levelen nu door hogere gems om te zetten.
Die hogere gems droppen gewoon overal![]()
. Misschien ook omdat ik maar net Act 1 uit heb. Ik zal het nog wat tijd geven!Game is ook langer in development dan sommige tripple A games denk dat ze al 5 jaar bezig zijn, ik vind het wel goed maar mensen hebben het gewoon overhyped en verwachen er veel te veel van.Still Early Acces eh... het is een halve game, waar gewoon echt nog aan gewerkt wordt om alles op punt te zetten. Dat weet je toch gewoon dat je als speler nu deel uit maakt van waar het spel naartoe gaat. Nu klachten hebben is belangrijk, als de stemmen luid genoeg zijn kan er aan gewerkt worden. Als je het laat liggen en iedereen dat doet gaat er niks veranderen.

Tegenwoordig is dat echt niks meer 5 jaar ontwikkeling. Er zijn veel mindere games die even lang of langer in ontwikkeling zijn.Game is ook langer in development dan sommige tripple A games denk dat ze al 5 jaar bezig zijn, ik vind het wel goed maar mensen hebben het gewoon overhyped en verwachen er veel te veel van.
Ik vind het wel een fijne game speelt goed ik heb geen klachten diablo 4 vind ik wel iets leuker spelen maar dat is komt misschien door 2 kleine kindjes te hebben![]()
Er komen veranderingen voor de items/currency drops.
Sommige verandering zijn al actief door een server restart, andere in een opkomende patch.
![]()
Early Access Announcements - Addressing your Early Access Post-launch Feedback - Forum - Path of Exile
Path of Exile is a free online-only action RPG under development by Grinding Gear Games in New Zealand.www.pathofexile.com

NeeAls ik nu een supporter pack koop, is die key die ik dan krijg geldig voor zowel pc als ps5?